شهرام پرنیاک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور هفت تیم در 2 گروه سه و چهار تیمی از روز سوم شهریور در اهواز آغاز و تا روزششم همین ماه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه استان های فارس، چهارمحال بختیاری، تهران و هرمزگان تیم های حاضر در گروه الف این مسابقات هستند گفت: تیم های آذربایجان غربی، اصفهان و خوزستان نیز گروه ب این مسابقات را تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: تیم بسکتبال منتخب هرمزگان در بازی افتتاحیه این رقابت ها موفق شد با نتیجه 85 بر 55 تیم فارس را شکست دهد. تیم اصفهان نیز با نتیجه 83 بر 57 تیم آذربایجان غربی را از پیش رو برداشت. منتخب استان تهران نیز در سومین دیدار با نتیجه 112 بر 67 در مصاف با چهارمحال بختیاری به پیروزی رسید.
پرنیاک افزود: منتخب استان خوزستان دیگر تیم گروه دوم این مسابقات در نخستین دیدار خود به مصاف تیم منتخب اصفهان رفت که با نتیجه 67 بر 64 برابر این حریف قدرتمند به پیروزی رسید.
وی گفت: این رقابت ‌ها فردا نیز ادامه خواهد یافت که در آن، از ساعت 15 ظهر تیم فارس به مصاف چهارمحال بختیاری خواهد رفت و از ساعت 17 خوزستان و آذربایجان غربی با یکدیگر پیکار می‌ کنند؛ همچنین دو تیم هرمزگان و تهران به مصاف هم می روند.
رییس هیات بسکتبال خوزستان افزود: پیش از این رقابت های نوجوانان قهرمانی کشور با حضور 8 تیم به میزبانی اهواز برگزار شد که در نهایت نماینده خوزستان موفق به کسب عنوان سومی این رقابت ها شد.
9879 /6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.