به گزارش ایرنا دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود در حالی روز جمعه در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که لیدرهای تیم استقلال خوزستان قبل از شروع بازی به سمت لیدرهای تیم سپیدرود رفتند و با بطری های آب معدنی از آن ها پذیرایی کردند.
در جریان بازی تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته سوم رقابت های لیگ برتر تعداد زیادی از صندلی های ورزشگاه غدیر شکسته شدند اما با گذشت دو هفته از رقابت ها همچنان بسیاری از سکوهای ورزشگاه غدیر بدون صندلی است.
حضور حسین کعبی و محمدرضا مهدوی 2 بازیکن سابق آبی های خوزستان که در این فصل پیراهن سپیدرود را بر تن داشتند از حاشیه های این دیدار به شمار می رفت این 2 بازیکن پیش از آغاز بازی به سمت داریوش یزدی و نیمکت استقلال خوزستان رفتند.
با وجود این که تماشای این دیدار برای تماشاگران خوزستانی رایگان بود ،در این دیدار تنها 300 تماشاگر از نزدیک نظاره گر بازی بودند.
همچنین حدود 50 هوادار تیم سپیدرود برای تماشای بازی، به همراه تیمشان از رشت به اهواز سفر کرده بودند.
در دقایق 30 و 75 بازی داور به دلیل گرمای شدید اهواز بازی را به مدت 2 دقیقه متوقف کرد تا بازیکنان استراحت کنند.
بر اساس گفته مدیر ورزشگاه غدیر اهواز قرار بود نمیکت های ذخیره دو تیم در هفته چهارم ترمیم یا تغییر کند اما تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است که این موضوع ضعف مسئولان هیات فوتبال استان را نشان می دهد.
به هنگام بازی اثرات گرد و غبار روی صندلی های ورزشگاه غدیر اهواز همچنان مشاهده شد در حالی که مسئول ورزشگاه مدعی است تمام صندلی ها هر هفته شست و شو می شوند.
از ابتدای رقابت های این فصل خبرنگاران از نبود اینترنت در ورزشگاه غدیر اهواز شاکی بودند و بارها این موضوع را به گوش مسئولین رساندند اما در این هفته باز هم اثری از اینترنت نبود.
در بسیاری از دقایق این دیدار، بازیکنان تیم سپیدرود به دلیل مصدومیت خود را بر روی زمین می انداختند که این موضوع نارضایتی نیمکت نشینان تیم استقلال خوزستان را به همراه داشت.
در دقیقه 70 بازی رضا درویشی به درون محوطه تیم سپیدرود یورش برد و با یک شوت استثنایی از درون محوطه جریمه خطای مدافع حریف روبه دروازه تیم سپیدرود را باز کرد.
بازیکنان استقلال خوزستان که در نیمه دوم توپ و میدان را به دست گرفته بودند طولی نکشید که دقیقه 72 بازی توسط توسط وحید نامداری دومین گل خود را به ثمر رساندند.
نور ورزشگاه غدیر اهواز بر خلاف بازی قبل از وضعیت مطلوبی برخوردار بود و مورد رضایت کادر فنی هر دو تیم قرار گرفت.
قضاوت این دیدار بر عهده روح اله شریفی بود که تورج عیوض محمدی و حمید سبحانی وی را در امر قضاوت همراهی کردند.
در این دیدار حسین ابراهیمی و امین منوچهری از تیم سپیدرود و مهرداد پورابوالقاسم بازیکن تیم استقلال خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
هواداران دو تیم پس از پایان بازی، بازیکنان تیمشان را تشویق کردند که در ادامه بازیکنان به سمت آن ها رفتند.
در انتهای بازی بین بازیکنان و هواداران استقلال خوزستان جشن و پایکوبی برگزار شد و هواداران با سر دادن شعار ' چلسی شهر اهواز' تیمشان را تشویق کردند.
دیدار دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود رشت با نتیجه 2 بر صفر به سود آبی های خوزستانی به پایان رسید.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.