به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز شنبه در شورای برنامه ریزی استان در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: پیش از این دولت زمینی را برای ساخت این نیروگاه در اختیار یک سرمایه گذار قرار داده بود که این سرمایه گذار عملکرد مناسبی نداشت.
وی گفت: به همین منظور این امتیاز از وی گرفته شده و به یک سرمایه گذار خارجی جدید که رغبت بسیار زیادی برای ساخت این نیروگاه دارد واگذار می شود.
استاندار خوزستان در ادامه بیان کرد: ساخت این نیروگاه در رامهرمز برای پایداری شبکه برق در منطقه بسیار ضروری است.
شریعتی عنوان کرد: ساخت این نیروگاه سه سال زمان نیاز دارد اما با رغبتی که سرمایه گذار برای ساخت آن دارد با توجه به جلسات متعددی که با وی داشتیم امید است این نیروگاه در زمان کمتری به بهره برداری برسد.
استاندار خوزستان همچنین در ادامه با اشاره به آغاز بودجه ریزی دستگاه ها اظهار داشت: دستگاه ها تا یک ماه مهلت دارند که موافقت خود را در خصوص بودجه اختصاص یافته اعلام کنند و در صورت اعلام نکردن بودجه آنها به دستگاهی دیگر در همان شهرستان منتقل می شود.
وی گفت: مدیرانی که فعال تر باشند و موافقت نامه های خود را در زمان تعیین شده اعلام کنند اعتبار بیشتری را دریافت می کنند.
در ادامه این نشست نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جهانگیری معاون اول رییس جمهوری نیز پیگیر ساخت این نیروگاه در شهرستان رامهرمز است و سرمایه گذار خارجی در استان همچنان منتظر تاییدیه نهایی برای انتقال زمین و پروژه است.
اقبال محمدیان در ادامه افزود: با تصویب ساخت نیروگاه توسط این سرمایه گذار عملیات اجرایی ساخت این نیروگاه در هفته دولت امسال آغاز می شود.
وی ساخت این نیروگاه را برای پایداری شبکه برق در این شهرستان را با اهمیت دانست.
در شورای برنامه ریزی استان انتقال پروژه ساخت نیروگاه و زمین تخصیص یافته به آن به سرمایه گذار جدید به تصویب رسید.
همچنین در این نشست تغییر کاربری هشت مورد تخصیص زمین برای سرمایه گذاری در استان نیز مصوب شد .
7158/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.