به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان پنجشنبه در یادواره شهید مدافع حرم جانمحمد علیپور در سالن آیت الله خامنه ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز افزود:شهدای عزیز مدافع حرم سینه های مقدس خود را سپر کردند و جبهه تکفیری های ملحد و وحشی مورد حمایت مستقیم و غیرمستقیم امریکایی ها را قلع و قمع کردند و اجازه ندادند امنیت کشور و جبهه مقاومت تضعیف شده و خدشه ای به آن وارد شود.
وی با انتقاد از افراد بی اطلاع و بعضا' مغرض که به جایگاه رفیع شهدای مدافع حرم جسارت می کنند افزود: تاریخ در آینده قضاوت خواهد کرد که شهدای عزیز مدافع حرم چه کار بزرگی برای حفظ امنیت مردم خاورمیانه بلکه کل جهان انجام دادند.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: کسانی که با شجاعت و با اخلاص مثال زدنی و سینه های مالامال از عشق و محبت به خداوند متعادل و خدمت به امت اسلامی ، جان برکف مقابل توطئه های خطرناک جبهه استکبار ایستادند و خون پاک خود را نثار اسلام کردند مستحق تکریم و تجلیل هستند و ما به حال این شهدای عزیز که به مقام رفیع رضایت الهی دست یافته اند غبطه می خوریم.
سرتیپ پورجمشیدیان در ادامه بیان کرد:شهدای مدافع حرم با شجاعت در آن سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران مقابل تروریست های تکفیری ایستادند و آنان را تار و مار کردند.
وی گفت: به جرات می گویم اگر مدافعان حرم نبودند ملت های منطقه به خصوص عراق و سوریه زیرچکمه های تروریست ها 'له' می شدند و سپس تروریست های جنایتکار به دستور امریکا و رژیم صهیونیستی به سمت مرزهای جمهوری اسلامی ایران هجوم می آوردند.
سرتیپ پورجمشیدیان در ادامه شهدای مدافع حرم را افتخار کشور و مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی توصیف کرد و افزود:ما باید قدر خون شهدای مدافع حرم را بدانیم و به عظمت کار ارزشمند و مخلصانه مباهات کنیم.

**هیچ کشوری حاضر نبود به مردم عراق و سوریه کمک کند
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه هیچ کشوری حاضر نبود به ندای مردم و دولت های عراق و سوریه در جریان هجوم سریع سازمان تروریستی و جهنمی داعش پاسخ مثبت دهد افزود: تنها نیروهای مستشاری و داوطلب مردمی جمهوری اسلامی ایران بودند که خود را به معرکه رساندند و در گام نخست آنان را متوقف و سپس سرکوب و نابود کردند.
سرتیپ پور جمشیدیان با بیان اینکه نیروهای تکفیری و تروریستی در روزهای نخست تهاجم همه جانبه به عراق خود را به دروازه های بغداد و اربیل رسانده بودند و قصد سرنگونی دولت مردمی عراق را داشتند افزود: مایه افتخار شهدای عزیزمدافع حرم همچون محسن حججی ،علیپور وتقوی فر است که با جانفشانی و ایثار خون خود همه نقشه های امریکا ، رژیم صهیونیستی و تکفیری های مورد حمایت کشورهای مرتجع منطقه را نقش برآب کردند و آنان را ناکام گذاشتند.

* امریکایی ها کوچکترین تعرضی به ایران داشته باشند گردن آنان را می گیریم
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تاریخ 200 ساله اخیر کشور و تعرض قدرت های استکباری به خاک کشورمان در طول دوران قاچار و پهلوی گفت: در 2 سده اخیر در جنگ های مختلف ، بیش از نیمی از خاک کشورمان با عهدنامه های ظالمانه و تحمیلی جدا شد و در دوران پهلوی ها به عنوان مهره های سرسپرده ، قدرت های زورگو هر کاری که اراده می کردند در کشور انجام می دادند که نمونه آن قانون ذلت آور کاپیتولاسیون یا مصونیت قضایی مستشاران امریکایی در ایران بود.
وی جدا شدن بحرین به عنوان یکی از استان های جنوبی کشور در زمان پهلوی دوم را خیانتی آشکار به کشور توصیف و در ادامه با مقایسه دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس و جنگیدن با دست خالی مقابل دشمن اظهار داشت: در هشت سال جنگ تحمیلی یک وجب از خاک ایران جدا نشد چون امام (ره) نیروی مردم را بسیج کرد و ملت آماده شهادت اجازه نداد عزت و تمامیت ارضی کشور خدشه دار شود.
سرتیپ پورجمشیدیان در ادامه خطاب به امریکایی ها که مدام ملت ایران را تهدید می کنند گفت: اگر کوچکترین تعرضی به ایران اسلامی داشته باشید گردن شما را می گیریم و سیلی محکمی خواهید خورد.
به گزارش ایرنا در آئین نخسین سالگرد شهادت جان محمد علیپور که شماری از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی و قشرهای مختلف حضور داشتند از تمبر یادبود این شهید رونمایی شد و از خانواده صبور این شهید تجلیل به عمل آمد.
شهید علیپور از شهرستان شهیدپور اندیمشک سال گذشته در جبهه 'تمر' سوریه در نبرد با نیروهای تکفیری و تروریستی شربت شهادت نوشید.
6065/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.