به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر موسوی روز یکشنبه در نشست تجلیل از اصحاب رسانه در شهرستان اندیکا گفت: خبرنگاران شهرستان اندیکا به رغم مشکلات، از ظرفیت رسانه ها در زمینه های مختلف برای حل مشکلات مردم به نحو مطلوبی استفاده کرده اند.
وی افزود: انتظار می رود خبرنگاران به موازات انعکاس مشکلات مردم ، اقدامات انجام شده توسط مسئولان را نیز منعکس کنند تا به نوعی به اعتمادسازی در جامعه کمک کنند .
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اندیکا ادامه داد:خبرنگاران باید اخلاق خبرنگاری را رعایت کنند و به ایجاد وحدت در جامعه توجه خاصی داشته باشند چرا که شهرستان اندیکا رنگین کمانی از طوایف و قبایل است.
سرپرست فرمانداری شهرستان اندیکا نیز در این زمینه اظهار داشت: خبرنگاران شهرستان باید بیش از پیش تلاش کنند تا ظرفیت های شهرستان در زمینه های مختلف شناسایی شود.
مرادعلی سعیدی پور افزود:در شهرستان اندیکا ظرفیت های گردشگری منحصر به فردی وجود دارد که توسعه صنعت گردشگری می تواند در اقتصاد شهرستان و حتی استان تاثیر گذار باشد.
وی ادامه داد:از انتقاد استقبال می کنم و پیشنهاد می کنم خبرنگاران مسائل مختلف را بعد ازکنکاش و بررسی دقیق انعکاس دهند.
در این نشست همچنین خبرنگاران حاضر موضوعات و مسائل مختلفی از جمله پیگیری موانع احداث بیمارستان،مشکلا آب شرب روستایی و عشایر،ایجاد زیرساخت های گردشگری،پیگیری مشکلات عشایر و فعال شدن روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان را مطرح کردند.
در پایان این نشست خبرنگاران با اهدا لوح سپاس تجلیل شدند.
7159/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.