امان اله پاپی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در ماده پرتاب نیزه کلاس اف 57 نشسته در بازی های پارآسیایی به میدان می روم افزود:هم اکنون 80 درصد آماده هستم و امیدوارم پیش از شروع مسابقات به مرز آمادگی کامل برسم.
وی گفت: با توجه به اینکه مصطفی بهرامی مربی ام در شهرستان خرم آباد سکونت دارد اکنون در این منطقه مشغول به تمرین کردن هستم و در طول هفته 6 روز به سختی تمرین می کنم.
وی بیان کرد: حریفانم در این رقابت ها محمد خالوندی و عبداله حیدری، نفرات اول و دوم پاراالمپیک ریو هستند که تجربه بالایی دارند همچنین نماینده ویتنام نیز نفر سوم بازی های پارالمپیک ریو و ورزشکار برزیلی دیگر رقیبان من هستند اما با این وجود آمادگی خوبی دارم و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنم.
پاپی گفت:با توجه به اینکه در این دوره از بازی های پارآسیایی کلاس های F56 و F57 ادغام شده اند و مسابقات بر مبنای امتیاز دهی برگزار می شود شرایط برای کسب نشان سخت تر شده است.
وی ادامه داد: قول می دهم در مسابقات پارآسیایی مدال کسب کنم اگر چه کسب نشان نقره یا برنز را برای خود قطعی می دانم هر چند باز هم نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.
دارنده نشان طلای جهانی لندن افزود: از زمانی که برای مسابقات پارآسیایی انتخاب شدم به لحاظ مالی تاکنون هیچ گونه کمکی به من نشده است هر چند هیات استان همیشه جویای حال من بوده و اگر چیزی دست شان باشد از هیچ کمکی دریغ نمی کنند. پس از قهرمانی کشور اردیبهشت تاکنون هیچ کمکی به من نشده است.
وی با بیان اینکه از لحاظ مالی در وضعیت نامناسبی هستم، و کار و حقوق ندارم گفت: قول می دهند که فلان کار را برایت انجام می دهیم اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است ناگفته نماند که بیشتر ورزشکاران جانباز و معلول خوزستان و حتی قهرمانان پاراالمپیکی با این مشکل روبه رو هستند و هنوز سر کار نیستند.
پاپی با اشاره به اینکه در مسابقات پارا دومیدانی جهان (لندن) نشان طلا گرفتم اما50 میلیون ریال به عنوان پاداش به من دادند که تنها خرج و مخارج یک ماه م را تامین کرد افزود: استان های دیگر با برنامه ریزی قبلی از ورزشکاران شان که به بازی های پارآسیایی اعزام می شوند به خوبی حمایت می کنند و حتی ماهانه به آنها حقوق می دهند اما در خوزستان این گونه نیست لذا انتظار داریم که مسئولان خوزستان توجه بیشتری به ورزش جانبازان و معلولان داشته باشند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.