به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمد صفری افزود:ماموران پلیس در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی های نامحسوس و هدفمند 150 معتاد متجاهر را از سطح پاتوق ها و معابر عمومی این شهرستان دستگیر و به مرکز ترک اعتیاد تحویل دادند.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از این معتادان دارای پرونده سرقت و برهم زدن نظم عمومی بودند، گفت: بررسی پرونده ها در مراکز انتظامی نشان می دهد اعتیاد در بروز و وقوع جرایم و آسیب هایی همچون سرقت ، ولگردی ، تکدی گری ، مزاحمت ، اختلافات خانوادگی ، نزاع ، طلاق و فروپاشی خانواده نقش داشته است.
سرهنگ صفری ادامه داد: اعتیاد به مواد مخدر معضل خانمان سوزی است که علاوه بر قرار گرفتن در معرض ابتلا به انواع بیماری ها ، وجهه اجتماعی فرد را نیز در جامعه از دست می دهد.
وی گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرایم ، طرح های جمع آوری معتادان متجاهر که بیشتر مطالبه خود مردم است اجرا و نقاط آلوده و پاتوق های استعمال مواد مخدر از لوث برهم زنندگان نظم و امنیت پاکسازی می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز بیان کرد: پدیده شوم اعتیاد در صورت بی توجهی و احساس مسئولیت نکردن، در کمین تمامی اقشار اجتماعی قرار دارد، به همین دلیل باید با هوشیاری و مراقبت از خود، فرزندان و اطرافیان مان به طور همه جانبه با این پدیده شوم مبارزه کنیم.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.