بهروز مکوندی مربی تیم نفت مسجدسلیمان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:در مقابل فولاد خوزستان بازیکن مصدومی نداریم و با ترکیب کامل به میدان می رویم.
وی افزود: شکست هفته گذشته مقابل تیم پارس جنوبی را فراموش کردیم و هدفمان برد فولاد است.
وی با اشاره به اینکه تیم فولاد از تیم های با نظم و خوب لیگ کشور است که سابقه قهرمانی در لیگ را دارد گفت: ما در خانه خود بازی می کنیم و باید از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم.
مکوندی ادامه داد:هم اکنون تمرینات تیم به خوبی برگزار می شود و امیدواریم که در روز بازی بتوانیم موفق ظاهر شویم.

** بازیکنان فولاد از شرایط مناسبی برخوردارند
سرپرست تیم فولاد خوزستان نیز با بیان اینکه بازیکنان از شرایط روحی و جسمانی خوبی برخوردار هستند گفت:پس از بازی با پرسپولیس یک روز استراحت کردیم و مجدد تمرینات تیم شروع شد؛ نتیجه بازی هفته گذشته مقابل پرسپولیس را فراموش، و خود را برای بازی آینده آماده می کنیم.
مجید باقری نیا با اشاره به اینکه بچه های ما به خوبی در حال تمرین کردن هستند و امیدوارم در بازی این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان شکست قبلی خود را جبران کنیم افزود: در مقابل نفت مسجدسلیمان به جز سینا مریدی که محروم است تمام بازیکنان خود را در اختیار داریم.
سرپرست تیم فولاد خوزستان ادامه داد: بازی های دربی به دلیل اینکه بین 2 تیم هم استانی برگزار می شود از ویژگی خاصی برخوردار است و امتیاز آن برای هر دو تیم بسیار مهم است و امیدوارم هواداران با تشویق تیم های محبوب خود نظاره گر یک بازی جذاب باشند.
پزشک تیم فولاد خوزستان نیز با رضایت از وضعیت جسمانی بازیکنان این تیم گفت: روز گذشته در تمرینات پیمان شیرزادی از ناحیه کشاله پا دچار درد شد که به او استراحت دادیم تا به فیزیوتراپی و کارهای میدانی بپردازد. فردا از این بازیکن تست نهایی گرفته می شود که به احتمال قوی به بازی با نفت مسجدسلیمان می رسد.
اکبر مرادی افزود: با توجه به آماده سازی تیم برای شروع لیگ، دوران بدنسازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم که در ادامه شرایط تیم روز به روز بهتر می شود.
به گزارش ایرنا تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان به ترتیب با کسب سه و یک امتیاز در مکان های هشتم و پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.