همایون قنواتی دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد : از 21 استان کشور آثار گروه های نمایشی در دو بخش صحنه و خیابانی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که در نهایت آثار 16 استان به بخش مسابقه راه یافت.
وی افزود:87 اثر در بخش صحنه و 72 اثر در بخش خیابانی به دبیرخانه بیستمین جشنواره دفاع مقدس خرمشهر ارسال شد که در نهایت 10 اثر نمایشی در بخش صحنه و 10 اثر نمایشی در بخش خیابانی در این مسابقه حضور دارند و در این جشنواره 2 اثر نمایش خیابانی نیزخارج از مسابقه به روی صحنه می روند .
قنواتی گفت:بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر از تاریخ 27 مرداد ماه سال 1397شروع بکار خواهد کرد و 31مرداد ماه همزمان با عید سعید قربان به کار خود پایان خواهد داد .
وی افزود:محل اجرای نمایش های خیابانی در خرمشهر مجتمع تجاری اروند و مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خواهد بود و نمایش های خیابانی در شهرستان آبادان نیز در خیابان 15 احمد آباد، پارک روبری مسجد سلطانی برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت:نمایش بخش صحنه در سه سالن خلیج فارس ، فانوس و بهزیستی اجرا می شود و مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی تئاترفتح خرمشهر نیز در محل مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس این شهرستان برگزار می گردد.
وی افزود:داوری بخش صحنه ای جشنواره را آقایان حسین مسافر آستانه ،کورش زارعی و خانم مریم معترف برعهده خواهند داشت و داوران بخش خیابانی جشنواره نیز به عهده امیر حسین شفیعی، علی محمد رادمنش و خانم آرزو افشاراست.
به گزارش ایرنا با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تاریخ برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس تاریخ برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت سالروز فتح خرمشهر از سوم خرداد به مردادماه تغییر یافت.
3015/7165/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.