غلامرضا شریعتی روز یکشنبه با حضور در دفتر ایرنا اهواز در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری افزود: لیگ برتر فوتبال کشور حرفه ای است و ما به عنوان بخش دولتی نمی توانیم به تیم های لیگ برتری کمک کنیم اما با این وجود به عنوان استاندار در کنار هر چهار تیم خوزستان هستیم.
وی در خصوص تیم استقلال خوزستان و وضعیت این تیم در لیگ برتر گفت: بر خلاف نظر برخی که می گویند تیم استقلال خوزستان نامزد سقوط به لیگ پایین تر است، معتقدم که این تیم در لیگ برتر ماندنی است.
وی ادامه داد: یک بازی فوتبال 90 دقیقه است و از الان که تنها 2 هفته از مسابقات لیگ گذشته است نمی توان به راحتی گفت کدام تیم سقوط می کند؛ همچنین با این گونه حرف ها نباید برای تیم حاشیه درست کرد.
شریعتی در ادامه به حضور ورزشکاران خوزستان در بازی های آسیایی و پارآسیایی جاکارتا اندونزی اشاره کرد و گفت: ورزشکارانی از خوزستان در این رقابت ها حضور دارند و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، هدایایی به عنوان پاداش تقدیم ورزشکاران مدال آور می شود.
وی در خصوص رشته والیبال و حضور یک تیم خوزستانی پس از سال ها در لیگ برتر کشور نیز بیان کرد: ما نیز دوست داریم که در لیگ برتر والیبال تیم داری کنیم اما ابتدا باید شرایط و اقدامات لازم را بررسی کنیم؛ از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان می خواهیم که این موضوع را هر چه سریع تر پیگیری کند و مقدمات لازم برای حضور یک تیم خوزستانی را در لیگ برتر والیبال کشور فراهم کند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.