ظهر امروز ۱۴ مرداد ماه، نشستی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در محل بیت آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز با حضور اصحاب رسانه و تنی چند از مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، آیت الله موسوی جزایری ضمن تبریک روز خبرنگار  عنوان کرد: ما به اصحاب رسانه مدیونیم، مسئولیت خبرنگاران همانند مسئولیت امامان جمعه است، فلسفه نماز جمعه هم همین بوده است که مردم از اخبار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی روز مطلع شوند.

وی ادامه داد: بر عهده اصحاب رسانه است که اخبار صحیح و پیام هایی که مصلحت اقتضا می کند را، منتشر کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، افزود: بحران اقتصادی که اکنون به وجود آمده است بیشتر به عملکرد مفسدان اقتصادی و اصناف و بازاریانی است که به تهدید دشمنان نظام که هنوز هم عملی نشده است، دامن می زنند.

امام جمعه اهواز ضمن انتقاد به عملکرد مدیران و ضعف نظارت بر عملکرد آنها و معضلات اقتصادی، بیان کرد: هر کس می تواند خدمت کند بماند و هر کس معذور است، لزومی ندارد بماند. برود و بگذارد آنهایی که دل و جرات دارند و با خدا معامله کردند و دین خود را به اسلام، نظام و شهدا ادا کردند بیایند. امیدواریم دولت اقداماتی انجام دهد، منتظر خبرهای خوش آنها هستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: آنچه که امروز بلای جان فرزندان ما شده و باعث شکاف عمیق بین نسل اکنون  و گذشته شده است، فضای مجازی است. که دشمنان ما خواهان افزایش این شکاف و قطع رابطه بین نسل های کنونی و پدران و مادرانشان و از بین رفتن ارزش ها و فرهنگ ها هستند.

در این مراسم، تنی چند از مدیران اصحاب رسانه و خبرنگاران و مسئولین، مشکلات و مسائل خود را بیان نمودند.

آیت الله جزایری نیز با ایراد سخنانی از تلاش های خبرنگاران تقدیر نمود.

22

33

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.