به گزارش ایرنا آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اهواز ادامه داد: از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه درخواست می شود که طبق رویه امام علی (ع) با محتکران و مفسدان اقتصادی برخورد شود.
وی با انتقاد از بالا رفتن نرخ ارز و کالا یادآور شد: یکی از مهم ترین دلایل گرانی کالاها اقدامات برخی مفسدان در مرکز است که کالاها را با دلار دولتی وارد کرده اند و قصد دارند با قیمت بالاتری عرضه کنند.
امام جمعه اهواز تصریح کرد: مرکز گرایی یکی از آفت های اقتصادی در استان ها است باید زمینه به گونه ای فراهم شود که استان هایی مانند خوزستان در بحث صادرات و واردات کالا مستقل باشند.
وی ادامه داد: اگرچه دولت وظیفه شناسایی عاملان این نابسامانی را دارد اما مسیولیت قوه قضاییه در برخورد با این افراد سنگین تر است.
آیت الله موسوی جزایری ادامه داد: همه ما تحت اوامر و فرمایشات مقام معطم رهبری هستیم و نیازی نداریم که افرادی در خارج از کشور با ریختن اشک تمساح برای ما دلسوزی کنند.
امام جمعه اهواز در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: 15 مردادماه مصادف با بمباران شیمیایی 2 شهر هیروشیما و ناکازاکی است که کشته و مجروح بسیاری داشت؛ ما به همین مناسبت تمام جنایتها و زیاده خواهی های آمریکا را محکوم می کنیم.
وی با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار ادامه داد: انتظار می رود خبرنگاران در هر شرایطی اخبار صحیح را منتشر کنند مردم و به ویژه جوانان نیز باید اخبار صحیح را از رسانه ها و خبرنگاران داخل پیگیری کنند.
امام جمعه اهواز گفت: برخی افراد فاسد اخبار کذب و شایعات را با نیات شوم در فضای مجازی منتشر می کنند، این افراد از سوی دشمنانی همچون آل سعود حمایت می شوند.

9887/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.