به گزارش ایرنا 'داریوش یزدی 'روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی با تیم پدیده در جمع خبرنگاران با اشاره به این که بسیار خوشحالم که پس از 2 سال در لیگ برتر و در جمع خبرنگاران خوزستان هستم اظهارداشت : سال اولی است که به عنوان سرمربی در لیگ برتر حضور دارم و امیدوارم با کمک دوستان برای موفقیت این تیم تلاش کنیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که فردا بازی سختی مقابل پدیده‌ای داریم که در هفته اول با وجود شکست مقابل پرسپولیس بازی بهتری نسبت به حریف خود انجام داد افزود: با وجود این که از دیدار اول یک امتیاز کسب کردیم اما 2 مشکل اساسی داریم، ما تنها 15روز تمرین کردیم همچنین نتوانستیم بازیکنان دلخواه خود را جذب کنیم اما با این وجود بازیکنانی را انتخاب کرده‌ ایم که جوان هستند و انگیزه زیادی دارند.
وی به حضور بازیکنان با تجربه ای مثل ایمان مبعلی و احمد آل ‌نعمه در تیم استقلال خوزستان اشاره کرد و گفت: امیدوارم با این مجموعه در لیگ هجدهم نماینده شایسته ‌ای برای استان خوزستان باشیم و کاری کنیم تا هواداران بار دیگر سکوهای ورزشگاه را پر کنند.
یزدی در پاسخ به این پرسش که آیا تعامل خوبی بین مجموعه مدیریت باشگاه و کادر فنی تیم وجود دارد گفت: قطعا برای موفقیت یک مجموعه، اتحاد و همدلی خیلی مهم است و اگر این اتحاد در هر تیمی نباشد، بهترین بازیکنان را هم داشته باشید موفق نخواهید شد، سعی می کنیم از اندک زمانی که در اختیار داریم استفاده کنیم تا تیم‌ مان آماده بازی شود.
وی با بیان این که از هواداران تیم انتظار داریم تا به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند افزود: متاسفانه تاکنون این موضوع محقق نشده و هواداران به ما کمک نکردند، از آن ‌ها دعوت می ‌کنیم به ورزشگاه آمده و یار دوازدهم تیم ما باشند و به لحاظ روحی به بازیکنان کمک کنند.
سرمربی تیم استقلال خوزستان عنوان کرد: در سال‌ های گذشته نیز تیم استقلال خوزستان از حمایت هوادارانش بی ‌بهره بود اما انتظار در این فصل شرایط به شکل دیگری رقم بخورد. آقای طالقانی، رئیس هیئت فوتبال خوزستان نیز در این مدتی که من در این تیم هستم کمک ‌های خوبی کرده است لذا امیدوارم مجموعه این کمک‌ ها باعث شود به هدف ‌مان یعنی ماندن در لیگ برتر، برسیم.
وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به مشکلات مالی باشگاه حضور استقلال خوزستان در لیگ برتر کار سختی نیست ؟ گفت: تیم ما با وجود این که مشکل مالی دارد، ولی قطعا در لیگ برتر می‌ماند. ما به لحاظ مدیریتی، بازیکن و هوادار پتانسیل خوبی داریم اما هواداران آن گونه که باید از ما حمایت نمی کنند. خوزستان مهد فوتبال ایران است اما این برتری را باید به عمل ثابت کنیم و تنها به حرف نباشد.
به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان از ساعت 20:45 روز پنجشنبه در دومین هفته از مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه غدیر پذیرای تیم پدیده مشهد خواهد بود.
گفتنی است یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد به دلیل دیر بودن ساعت پرواز این تیم به خوزستان به نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان نرسید.
/6002/9879
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.