به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی رئیس اداره امور عشایر دزفول روز سه شنبه در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری افزود:سال 92 طبق سامانه آرد ونان سهمیه آرد یارانه ای عشایر دزفول 600 تن تعیین شد ولی از این میزان 360 تن به تعاون روستایی واگذار شد این درحالی است که سهمیه آردی که اختصاص داده شده برای جمعیت 31 هزار نفری عشایری دزفول ناچیز است.
محسن پورفرخی با اشاره به کمبود 145 تنی سهمیه آرد عشایر دزفول و ضرورت تامین نیاز آرد آنان گفت:آرد عشایری که به مناطق ییلاقی می روند نیز تامین و برای آنها حمل می شود.
رضا هودگر رئیس اداره تعاون روستایی دزفول نیز گفت:تقلیل سهمیه آرد عشایر و تعاون روستایی در سال 92 اعمال شده و مناطق روستایی دزفول نیز 76 تن کمبود سهمیه آرد دارند.
امیر عیسی زاده سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول نیز گفت:کل سهم یارانه ای آرد در کشور کم است ضمن اینکه طبق توافق صورت گرفته مقرر شده بود آرد مناطق عشایری و روستایی نیز آزاد عرضه شود.
وی افزود:برخی افراد هم از سهمیه آرد روستایی و هم از سهمیه آرد عشایری استفاده می کنند که باید آماری در این خصوص تهیه و این افراد شناسایی و سهمیه آرد آنها از یک منبع تامین شود تا سهمیه آرد به صورت عادلانه بین عشایر و روستائیان منطقه توزیع شود.
در این نشست مصوب شد 20 تن آرد به سهمیه آرد مناطق روستایی و 50 تن به سهمیه آرد عشایر دزفول افزوده شود.

**6 نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی دزفول معرفی شدند
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت دزفول نیز در سومین نشست کارگروه آرد و نان این شهرستان گفت:در یک ماه اخیر 85 مورد بازرسی از واحدهای صنفی خبازی دزفول انجام شد و با 6 مورد تخلف برخورد شد.
مهراب عبدالهی افزود:پنج مورد از این تخلف ها مربوط به تخلف بهداشتی و یک مورد کم فروشی نان بود.
7278/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.