از میان سه شرکت برتر دریافت کننده «تندیس صنعت سبز استان خوزستان» دو جایزه را شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، دوشنبه 8 مرداد 97، همایش صنایع سبز استان خوزستان به منظور تجلیل از صنایع سبز، چهره های ماندگار و تلاشگران حوزه محیط زیست در اهواز برگزار شد.

در این همایش که با حضور چهره های شاخص استانی و ملی برگزار شد، از جمع سه شرکت برتر معرفی شده، شرکت های پتروشیمی خوزستان و لاله، از شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، موفق به دریافت «تندیس صنعت سبز استان» شدند.

این موفقیت در پی ارزیابی های اداره کل محیط زیست استان خوزستان کسب شد.  

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در این همایش در سخنانی، ضمن ابراز خرسندی از کسب این موفقیت، توسط شرکت های این منطقه، اظهار امیدواری کرد که این موفقیت ها استمرار یابد و افزود: رعایت مسائل زیست محیطی از الزامات توسعه پایدار است. مجتمع های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با تعریف پروژه های زیست محیطی، اقدامات خوبی را در این راستا آغاز نموده اند.

سید امید شهیدی نیا، ابراز امیدواری کرد که با به ثمر رسیدن این پروژه ها، در آینده ای نزدیک شاهد پیوستن سایر شرکت های مستقر در منطقه به جمع صنایع سبز باشیم.

شرکت های پتروشیمی فجر و فن آوران نیز در سال های گذشته موفق به کسب این عنوان شده بودند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.