محسن آقایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از 25 روستای بخش مرکزی خانه های روستاهای کوشکک،شهرک پنجم،سله چین سفلی ، چغامله ، آبید حاجی بابا ، آبید علیباز ، آب تاسوله ، پل پرزین،میان پیلان،سلامگاه زیر پوشش بیمه قرار گرفتند افزود: با اجرای این طرح خانه های روستایی مذکور از خدمات بیمه ای در حوادثی چون آتش سوزی ، صاعقه ، انفجار ، زلزله ، سیل و طغیان رودخانه بهره مند شدند.
وی با بیان اینکه در این طرح 817 خانه روستایی در 10 روستای دارای دهیاری زیر پوشش بیمه قرار گرفتند گفت:بیمه مذکور برای خسارت ساختمان تا 150 میلیون ریال و برای خسارت وارده به اسباب و اثاثیه تا سقف 50 میلیون ریال می باشد.
بخشدار مرکزی گتوند با قدردانی از پیگیری مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان،فرماندار گتوند و همچنین بنیاد برکت برای اجرای طرح بیمه منازل روستایی گفت: در سال های گذشته بر اثر حوادث غیر مترقبه خسارت هایی به روستاها وارد شد که به دلیل بیمه نبودن خانه ها مشکلات زیادی برای روستائیان ایجاد کرد.
جمعیت روستایی و عشایری بخش مرکزی شهرستان گتوند بالغ بر 9هزار و 200نفر است.
2 بخش مرکزی و عقیلی ، پنج شهر گتوند ، صالح شهر ، ترکالکی، جنت مکان ، سماله و نیز 45 روستا شهرستان 74 هزار نفری گتوند را شامل می شوند.
6068/7467
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.