فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف 4 میلیارد و 810 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان هندیجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران انتظامی هندیجان با تشدید کنترل خودروهای عبوری، در چندین مرحله موفق به شناسایی و توقیف 6 خودروی حامل بار قاچاق در محور های مواصلاتی منتهی به این شهرستان شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از بار این خودروها 9 هزار و 50 عدد لوازم جانبی تلفن همراه، 17 هزار و 562 عدد لوازم آرایشی، 142 هزار نخ سیگار، ۴۵۵ عدد لوازم یدکی خودرو، ۲۳طاقه پارچه خارجی و ۳۳۴ عدد پوشاک خارجی قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله های قاچاق را بالغ بر 4 میلیارد و 810 میلیون ریال برآورد کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در این رابطه 6 قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.