عامر کعبی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش آبادان در تالار معلم این شهر اظهار داشت: معلمان مهمترین و عالی ترین رکن فرایند کیفیت بخشی در نظام آموزش و پرورش هستند.
وی با تقدیر از تلاشهای معلمان و نیروهای آموزش و پرورش آبادان به رغم کمبودها ، گفت: مجموعه نمایندگان آبادان برای رفع مسایل و مشکلات آموزش و پرورش به دنبال افزایش و رشد شاخص های آموزشی هستند و امیدواریم بتوانیم گام های موثری در این زمینه برداریم.
وی در بخش دیگری از سخنانش به رفع مشکل شوری آب آبادان اشاره کرد و گفت: با پیگیری های مستمر در حال حاضر کیفیت آب آشامیدنی و کشاورزی آبادان بهبود یافته است.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در این آیین گفت: شهرستان آبادان بعد از اهواز و دزفول بالاترین جمعیت دانش آموزی را دارد و به همین خاطر از لحاظ جمعیتی و استراتژی و جغرافیایی حائز اهمیت است.
جمشید کمایی گفت:با برنامه ریزی باید وضع موجود آموزش و پرورش آبادان با همراهی دستگاههای خدمات رسان و سازمان ها مطلوب تر شود.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش آبادان نیاز به توجه ویژه دارد، گفت: این شهرستان با توجه به آسیب های به جا مانده از گذشته زخم خورده است و زخم های آن باید با همدلی و مشارکت دستگاهها التیام یابد.
مدیر سابق اداره آموزش و پرورش آبادان شمار دانش آموزان آبادان را 57 هزار نفر بیان کرد و گفت: این جمعیت دانش آموزی در یکهزار و 997 کلاس درس و در 397 مدرسه دولتی و غیر دولتی در شهر و روستا تحصیل می کنند.
اعظم قاسمی زاده با اشاره به کسب 230 رتبه استانی و کشوری توسط دانش آموزان و معلمان در جشنواره های علمی، فرهنگی و ورزشی در سال تحصیلی گذشته گفت: از این تعداد 13 رتبه کشوری و 217 رتبه استانی است.
قاسمی زاده در خصوص جذب نیروی انسانی گفت: در سال تحصیلی 96-95 درمجموع 460 نفرمعلم حق التدریسی و مربی پیش دبستانی جذب شد که رشد 50 درصدی رسیده است.
وی گفت: 45 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات منطقه آزاد اروند برای تعمیر، تجهیز و توسعه فضای آموزشی آبادان جذب شد و امید است برای سال 97 این میزان به 2 برابر برسد.
مدیر جدید اموزش و پرورش آبادان در این آیین کیفیت بخشی به مسایل آموزش و پرورش را مهم دانست و گفت: امید است با یک نگاه عملی به ساختار آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اسناد بالادستی بتوانیم شرایط آموزش و تربیت آینده سازان مملکت اسلامی را بهبود بخشیم.
حبیب الله رمضانی افزود: بر مبنای شاخص های آماری دانش آموزان شهرستان آبادان برای شروع سال تحصیلی جدید بر مبنای پروژه مهر برنامه ریزی خاصی در آموزشگاههای آبادان در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا آیین تودیع و معارفه مدیران آموزش و پرورش آبادان روز چهارشنبه در تالار معلم برگزار شد، حبیب الله رمضانی به عنوان مدیر آموزش و پرورش آبادان معرفی و از زحمات اعظم قاسمی زاده تقدیر شد.
حبیب الله رمضانی پیشتر هم در یک دوره مدیریت آموزش و پرورش آبادان را برعهده داشت ، وی همچنین ریاست بهزیستی آبادان، معاونت آموزش و پرورش و مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان را در کارنامه کاری خود دارد.
7100/7165/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.