اولین جلسه هیات اجرایی خانه کارگر خوزستان، صبح امروز چهارشنبه ۳ مردادماه در سالن جلسات این تشکل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قربان درویشی سرپرست خانه کارگر استان در ابتدای جلسه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره زنده یاد آقایار حسینی، دبیر اجرایی فقید خانه کارگر خوزستان، به شرح سابقه برگزاری اینگونه جلسات در سنوات گذشته اشاره کرد که با حضور دبیران اجرایی شهرستان ها برگزار می شد.

وی افزود: ما سعی کردیم جلسات این هیات با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری استان تشکل شود و از نقطه نظرات آنها استفاده شود و این تصمیم نیز برای تقویت تشکل ها است.

درویشی به لزوم ایجاد اتحاد، همدلی و تصمیم گیری براساس خرد جمعی اشاره کرد و افزود: همه باید تابع نظر جمع باشند.

هوشنگ درویشی از فعالان عرصه کارگری و عضو هیات اجرایی خانه کارگر استان نیز گفت: استان خوزستان استعداد داشتن بیشترین شوراهای اسلامی کار را دارد.

وی به نحوه تشکیل و شرح وظایف شورای اسلامی کار استان اشاره کرد و ادامه داد: کانون استان می تواند در انتخابات کانون عالی کار کشور شرکت کرده و صاحب کرسی شود.

محمد خدامرادی رئیس دانشگاه علمی کاربردی شاخه اهواز با یادی از زنده یاد آقایار حسینی، ابراز امیدواری کرد که این هیات بتواند در خوزستان بعنوان دومین استان کارگری کشور، اهمیت خانه کارگر را نشان دهد.

ذوالفقار شریعت سردبیر خبرگزاری ایلنا در استان خوزستان نیز بر لزوم استفاده از ابزارهای موجود خانه کارگر جهت شناساندن جایگاه واقعی این تشکل کارگری به تمام ارکان جامعه، تاکید کرد.

سایر اعضاء نیز ضمن بیان دیدگاه های خود، بر اتخاذ وحدت رویه تمام خانه های کارگر استان با محوریت تصمیمات هیئت اجرایی خانه کارگر خوزستان، تاکید نمودند.

سید سعید هاشمی نور، ذوالفقار شریعت، افسانه صالح خواه، علی مرئی، هوشنگ درویشی، محمد خدامرادی، بیژن بهوندی، محسن حبیبی، علی علی نژاد، احکام عضویت خود در هیات اجرایی خانه کارگر خوزستان را از سرپرست این تشکل دریافت کردند.

در پایان مقرر شد جلسات این هیات بصورت ماهانه برگزار شود.

این نشست دو غایب داشت.

2

3

4

5

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.