به پیشنهاد معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و موافقت تمامی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ریاست شورای راهبردی مدیران عامل این شرکت ها به سید امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، شورای راهبردی مدیران عامل شرکت های پتروشیمی منطقه، امروز (سه شنبه 2 مرداد 1397)، با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس، فرماندار شهرستان ماهشهر، مدیران ستادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اعضای این شورا تشکیل جلسه داد.

 در این جلسه، شهیدی نیا در توضیحاتی، شورای راهبردی را ظرفیتی جهت انجام هماهنگی های داخلی بین شرکتهای پتروشیمی منطقه و همچنین محلی برای تصمیم گیری در رابطه با مسئولیت های اجتماعی عنوان و بر اهمیت آن تاکید کرد.

 پس از خصوصی شدن شرکت های پتروشیمی، این شورا چند سالی است که براساس ضرورتی که این تغییر ایجاد کرد، تشکیل شده تا نیازمندی های مختلف غیر صنعتی را در زمینه های شهری و خانواده ها پوشش دهد و نیز به منظور توجه به محیط پیرامونی و کمک به توسعه آن، محلی است برای تصمیم گیری ها در رابطه با نحوه انجام مسئولیت اجتماعی شرکتها.

 این شورا طی چهار سال گذشته 700 میلیارد ریال در قالب پروژه های گوناگون برای توسعه شهرستان مصوبه داشته است؛ این در حالی است که پروژه های عام المنفعه ی دیگری نیز به صورت مستقل توسط برخی از شرکت های منطقه در سطح شهرستان در حال اجراست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.