معاون فرماندار هندیجان گفت: علیرغم پیگیری و اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت مشکلات فعلی بهداشت در شأن مردم هندیجان نیست. مدیران دستگاه ‌های اجرایی باید مصوبات جلسه شورای سلامت را اجرایی نمایند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بندر هندیجان، بهنام خضعلی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مشکلات بهداشتی که در سطح شهر و روستاهای هندیجان وجود دارد، سلامت مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: رؤسای ادارات باید بیش از این پای‌کار باشند و در رفع هر چه سریع‌تر مشکلات گام‌ های مؤثر و تأثیرگذار بردارند. یکی از مهم‌ترین بحثی که در سطح شهرستان وجود دارد نیزارهایی که در منطقه هندیجان جنوبی قرار گرفته که نارضایتی شدید اهالی این منطقه را به وجود آورده است.

معاون فرماندار هندیجان بیان کرد: مردم هندیجان جنوبی برای رفع مشکل نیزارها به فرمانداری مراجعات متعددی کرده و گله‌مندی خود را ابراز داشته‌اند؛ بنابراین کارگروهی متشکل از شهرداری، راه و شهرسازی، شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب باید تشکیل تا این موارد رفع شود. وضعیت بهداشتی هندیجان در شان این مردم ولایت مدار نیست.

وی گفت: موضوع نیزارهای هندیجان جنوبی باید به‌ صورت ویژه هر هفته پیگیری و ظرف دو ماه باید این مشکل رفع شود. وضعیت جداول در سطح شهر و روستاها باید توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها لایروبی و آهک پاشی به ‌صورت جدی و مرتب ادامه داده و گزارشات، مستندات به دبیرخانه شورای سلامت ارسال شود.

خضعلی عنوان کرد: از مدیران دستگاه‌ های اجرایی شهرستان می‌خواهیم بیشتر در بین مردم حضور پیدا کنند و پای صبحت های مردم بنشینند. نسبت به انتقاد و نارضایتی مردم با صبوری و شفاف‌سازی پاسخگو باشید.

وی ادامه داد: مسئولان باید درب اتاق خود را به روی مردم باز نگه‌دارند پای صحبت‌ها و مشکلات مردم نشسته و پیگیری کنند؛ چرا که عملکرد تمام مدیران در حوزه کاریشان ارزیابی می‌شود. برخی از مدیران هنوز مسئولیت خود را نمی‌دانند و در کارهای خود عقب‌ مانده هستند.

معاون فرماندار هندیجان خطاب به مسئولان سهل‌انگار تصریح کرد: اگر قبول مسئولیت کردید باید شب و روز برای این مردم و شهرستان تلاش کنید و وقت بگذارید، چشم روی ‌هم بگذارید این دوران سپری می‌شود و بعد مردم در مورد همه شما و ما قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.