به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند: مرتضی بانک اظهار داشت: دولت همراه با مردم از موانع عبور خواهد کرد. دولت تلاش می‌کند باکم کردن قوانین متعدد و موازی در فعالیت‌های اقتصادی دست و پای فعالان این عرصه را باز کند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی تقویت تولید باهدف صادرات از اهداف و برنامه‌های کشور است که این مهم در مناطق آزاد نیز به شکل جدی در حال پیگیری است.

بانک افزود: ایجاد زنجیره‌های همکاری میان سرمایه‌گذاران بزرگ و کوچک باعث پیشرفت اقتصادی مناطق آزاد می‌شود.

مشاور رئیس‌جمهور ادامه داد: هدف و برنامه ما در مناطق آزاد ایجاد فضای امن و شرایط مناسب برای حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بیان کرد: اعمال فشار در عرصه‌های بین‌المللی از سوی برخی کشورها غیرقابل‌انکار اما قابل مقابله است.

وی گفت: دولت می‌داند که عبور از این شرایط جدید فقط با همراهی مردم ممکن است. بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، کشور دچار بحران و بن‌بست نیست و می‌بایست به دنبال راهکارها باشیم.

بانک خطاب به سرمایه‌گذاران اظهار داشت: رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در چابهار با جدیت پیگیری و دنبال می‌شود. سرمایه‌گذاران در مناطق آزاد هم کمک کنند تا مشکلات کاهش پیدا کند.

وی گفت: تعریف و قانون منطقه آزاد در راستای تسهیل شرایط برای فعالیت‌های اقتصادی است و بنا نیست در این محدوده‌ها قانون‌گریز باشیم.

مشاور رئیس‌جمهور ادامه داد: وضع بعضی از قوانین فراگیر است و بنا به‌ضرورت و شرایط تصویب‌شده است.

بانک گفت: مسائل پیش‌آمده بعد از ابلاغ ضرورت ثبت سفارش با توجه به شکل فعالیت در مناطق آزاد مشکل‌ساز شد که با جدیت پیگیری و حل‌وفصل شده و امیدواریم تا هفته آینده بااتصال به سامانه ثبت سفارش وزارت صنعت، معدن و تجارت مرتفع شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 971843
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.