هادی جعفرنژاد شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص جزییات سفر دکتر نمکی معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور به خوزستان افزود: معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور برای بررسی مسائل حوزه فرهنگی، اجتماعی و دانشگاهی خوزستان به همراه پنج تن از روسای سازمان و سه نفر از مشاوران خود روز جمعه عازم این استان می شوند.
وی تصریح کرد: در این سفر پروژه های فرهنگی، بیمارستانی، اجتماعی و دانشگاهی مورد بازدید قرار می گیرند تا در صورت نیاز بودجه مورد نیاز آن تامین شود.
وی گفت: روز یکشنبه نیز جلسه ای با حضور استاندار و سایر مقامات استان تشکیل می شود تا پروژه هایی که قول پرداخت بودجه به آنها داده شده مصوب شوند.
جعفرنژاد یادآور شد: هدف از این سفر آشنایی با پروژه های نیمه تمام خوزستان و بررسی آنها برای پرداخت بودجه است و در این سفر به پروژه هایی که پتانسیل بالایی برای افتتاح تا پایان سال دارند اعتباراتی تخصیص پیدا خواهد کرد.
وی گفت: استان خوزستان ظرفیت های بالایی دارد از همین رو این تلاش می کنیم در این سفر رهاوردهای خوبی نصیب استان شود.
جعفر نژاد اظهار داشت:حدود سه هفته پیش نیز به همراه معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سفری به استان کردستان داشتیم که مصوبات خوبی در پی داشت.
بنابراین گزارش، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه پنج رییس و سه مشاور خود طی سفر 2 روزه به خوزستان ضمن بازدید از پروژه های نیمه تمام استان، در نشست شورای آموزش و پرورش، کارگروه سلامت و رفاه اجتماعی، نشست شورای تامین و شورای برنامه ریزی کشور شرکت خواهد کرد.
9887/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.