فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: با توقیف 6 دستگاه خودرو، قریب به 5 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی شهرستان هندیجان کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران انتظامی هندیجان با تشدید کنترل خودروهای عبوری، در چندین مرحله موفق به شناسایی و توقیف 6 خودروی حامل بار قاچاق در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان شدند.

وی افزود: مأموران پلیس در بازرسی از بار این خودروها ، 142 هزار نخ سیگار خارجی به همراه مقادیر دیگری کالای قاچاق اعم از لوازم یدکی خودرو، طاقه پارچه، لوازم آرایشی و مواد خوراکی که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود، کشف کردند.

عباس زاده ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر 4 میلیارد و 820 میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این رابطه 6 قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، عنوان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.