به گزارش ایرنا حبیب الله کشت زر شامگاه چهارشنبه در شورای اداری شهرستان بهبهان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود : اگرچه تاکنون اقداماتی در خصوص توسعه شبکه های مخابراتی این شهرستان توسط دولت صورت گرفته اما هنوز بخش عمده ای از روستاهای این شهرستان از امکانات اولیه خطوط مخابراتی و زیرساخت های اینترنت پرسرعت بی بهره اند.
وی افزود: باتوجه به رشد کشور در بخش ارتباطات و فناوری نیاز است که روستاهای این شهرستان نیز از امکانات این حوزه بهره مند شوند چرا که مشکلات مختلف و حوادث ناگواری در روستاها رخ می دهد که شاید با توسعه شبکه های مخابراتی بتوان از بسیاری از این اتفاقات پیشگیری کرد.
نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر تلفن های روستایی در مناطق مختلف این شهرستان غیرفعال بوده و بخش های حاشیه ای شهر نیز در برخی مناطق فاقد دکل های مخابراتی است.
وی بیان کرد: در بهبهان روستاهایی است که در آخرین نقطه شهرستان واقع شده که نه آب دارند و نه خطوط ارتباطی، که این اوج محرومیت را نشان می دهد و امید است با تحقق وعده های دولت مشکلات این روستاها نیز به زودی برطرف شود.
همچنین فرماندار شهرستان بهبهان گفت: شهرستان بهبهان دین خود را در پیروزی انقلاب ادا و هزار و یکصد شهید را تقدیم انقلاب کرده است، حضور وزیر ارتباطات در این شهرستان نشان از اهتمام ویژه دولت به این شهرستان دارد.
محمد حری ادامه داد: راه اندازی نسل سوم و چهارم اوپراتورهای تلفن همراه واگذاری اینترنت پرسرعت در 204 منطقه از مهمترین اقدامات دولت در سال های اخیر است.
فرماندار بهبهان گفت: امروزه مهمترین زیرساخت در حوزه ارتباطات است و هرچه این زیرساخت ها تقویت شود ،می توانیم شاهد توسعه بیشتر شهرهای استان باشیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر روستاهایی در این شهرستان با مشکل آنتن دهی مواجه هستند که به زودی این مشکلات برطرف می شود.
وی تصریح کرد: همچنین کمبود تلفن ثابت در برخی از مراکز شهری بهبهان از عمده ترین مشکلات ما به شمار می رود که انتظار داریم وزیر محترم ارتباطات به این موضوع به صورت ویژه اهتمام بورزد.
همچنین علی صالح نساج مدیر اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت: اکنون توسعه فناوری ارتباطات در استان سرعت بیشتری به خود گرفته و این نشان از عزم جدی دولت برای رفع مشکلات استان دارد.
وی افزود: توجه به مناطق کم برخوردار و‌ رسیدگی به زیرساخت های مخابراتی روستاها از اولویت هاست و امید می رود با اهتمام ویژه دولت بتوانیم بر این خدمات بیفزاییم.
6002/7152
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.