فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: سارقانی که در شوشتر به صورت مسلحانه 20 کیلوگرم طلا سرقت کرده بودند، در عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان در تهران، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از دو نفر طلا فروش دوره گرد در دوم اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان شوشتر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سردار عباس زاده افزود: طلا فروشان دوره گرد که برابر اظهارت خودشان 20 کیلو گرم طلا حمل می کردند، ابتدا به شهرستان دزفول  و سپس به شهرستان شوش رفته که پس از انجام معاملات طلا با کسبه این دو شهرستان در نهایت برای استراحت به شهرستان شوشتر سفر کردند، که  توسط سارقان مسلح مورد سرقت قرار می گیرند و 20 کیلو گرم طلا از آن ها سرقت می شود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در همان ساعت اولیه وقوع جرم کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، شاگرد یکی از کسبه طلافروشی شهرستان شوش دستگیر شد که متهم در تحقیقات پلیس به همکاری با سارقان اعتراف می کند؛ افزود: براساس اعترافات متهم یکی دیگر از همدستان سارقان مسلح که در روزهای اول، سارقان را در یکی از روستا های حومه شهرستان دزفول مخفی کرده بود دستگیر گردید.

سردار عباس زاده تصریح کرد: با توجه به سرنخ های بدست آمده و تلاش های مستمر کارآگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه سارقان در تهران شناسایی شدند که پس از کسب نیابت قضائی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه 2 نفر از اعضای اصلی باند به همراه یک خانم که جهت مبادلات از هویت وی استفاده می کردند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه کلت، یک قبضه سلاح شکاری و یک دستگاه خودروی سواری بنز، یک دستگاه خودروی پژو پارس و همچنین حساب بانکی به نام یکی از متهمان به ارزش 200 میلیون تومان و یازده کیلو گرم طلا کشف و ضبط شد، اظهار داشت: متهمان در بازجویی های پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه تاکید کرد: نیروی انتظامی در جهت کشف جرایم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و مصمم است با جرایم خشن با قاطعیت برخورد کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.