مجید باقری نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اردوی اول و دوم تیم به خوبی برگزار شد و کادر فنی از این موضوع احساس رضایت داشتند؛ تیم ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارد و اتحاد و همدلی حرف اول را در بین بازیکنان و کادر فنی می زند.
وی گفت: با توجه به شرایطی که مسئولان باشگاه برای تیم فراهم کرده اند، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و وضعیت جسمانی و روحی بازیکنان،پیش از شروع مسابقات در شرایط خوبی قرار دارد. اردوی سوم تیم تا روز 21 تیر در تهران ادامه دارد و پس از آن به اهواز سفر می کنیم.
باقری نیا در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکن دیگری به تیم اضافه خواهد شد افزود: به احتمال فراوان یک یا 2 بازیکن خارجی با نظر کادر فنی به تیم اضافه می شوند؛ هم اکنون مسئولان باشگاه پیگیر این موضوع هستند و اگر مشکلی پیش نیاید این بازیکنان به تیم اضافه می شوند.
وی با بیان اینکه هدف ما در این فصل قرار گرفتن در جایگاهی بهتر از فصل گذشته است گفت: امیدواریم با کمک هواداران که در سرما و گرما پشتیبان تیم بوده اند، بتوانیم نتایجی در شان فوتبال خوزستان کسب کنیم.
به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان که سابقه 2 بار قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور را در کارنامه دارد فصل گذشته با کسب 44 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.