کیوان بابادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پس از بازدید سهیل مهدی (مسئول
کمیته مجوز حرفه ای سازمان لیگ) از ورزشگاه مسجد سلیمان برخی نواقص اعلام شد که در حال برطرف شدن است اما متاسفانه در چند روز اخیر علاوه بر رسانه ها، برخی شایعه کردند که بازی نخست ما در زمین دیگری برگزار می شود که چنین چیزی صحت ندارد.
وی در خصوص وضعیت جسمانی عبداله ویسی که به دلیل خونریزی از ناحیه بینی زیرعمل جراحی قرار گرفت، گفت: حال ویسی بسیار خوب است و هم اکنون مشغول تمرین با تیم در اردوی کرج است. اردوی تیم مسجد سلیمان تا روز 26 تیر ادامه خواهد داشت.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکن جدیدی به تیم اضافه خواهد شد افزود: هنوز بازیکن جدیدی به تیم اضافه نشده اگر چه در حال مذاکره با چند بازیکن جدید هستیم که به طور رسمی اعلام خواهیم کرد.
بابادی گفت:تیم مسجد سلیمان از لحاظ فنی مشکلی ندارد و با تمام قوا در لیگ حاضر می شویم همچنین از هواداران انتظار داریم به کادر فنی و هیات مدیره اعتماد کنند و به موفقیت تیم کمک کنند.
وی ادامه داد: انتظار داریم رسانه ها و افرادی که علاقمند فوتبال هستند به ما کمک کنند تا بتوانیم در لیگ جایگاه خوبی کسب کنیم و منصفانه نیست که هر روز یک چالش و مشکل برای ما درست کنند.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه گفت: خوشبختانه امسال تیم خوبی بستیم و برای اینکه مجموعه تیم با آرامش کامل به کار خود بپردازد، تدابیر لازم را لحاظ کردیم تا مشکلات مالی گریبانگیر تیم نشود.
به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان فصل گذشته با قهرمانی در لیگ دسته یک جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را دریافت کرد تا برای دومین بار طعم حضور در این مسابقات را بچشد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.