مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاوزی گفت: جلسه بررسی جذب تسهیلات بانکی در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، معاونان و مدیران سازمان، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها، نمایندگان بانک های مربوطه و صندوق کارآفرینی امید جلسه پیشرفت جذب تسهیلات بانکی طرح ها و پروژه های بخش کشاورزی استان برگزار شد.

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی از اهداف عمده این طرح‌ها را افزایش کمی و کیفی تولید، اشتغال پایدار روستایی ، امنیت غذایی، مدیریت بهره وری آب و ... اشاره کرد.

صادقی افزود: عمده این طرح ها شامل دامداری، پرورش قارچ،  شیلات، زنبورداری، احداث گلخانه، کشت گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی کشاورزی و ... است.

وی با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته به استان ۳۳۷ میلیارد تومان است ادامه داد: تاکنون حدود ۳۴ میلیارد تومان در قالب ۱۸۷ طرح توسط ۴ بانک پرداخت شده است که بیش از ۹۵ درصد تسهیلات پرداخت شده از سوی بانک کشاورزی بوده است.

صادقی نرخ سود تسهیلات در مناطق روستایی و عشایری را ۶ درصد و در مناطق روستایی و عشایری محروم را ۴ درصد عنوان نمود  و گفت: در اشتغال فراگیر نیز سود تسهیلات ۱۸ درصد است ولی با توجه به موقعیت جغرافیایی از ۲ تا ۸ درصد به متقاضیان یارانه تعلق می گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.