داریوش یزدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تیم استقلال خوزستان در فصل جاری لیگ برتر کار سختی را در پیش دارد چون تیم بسیار دیر بسته شده و فرصت لازم برای یارگیری را از دست دادیم.
وی گفت:نشستی با مدیریت شرکت گروه ملی (متولی تیم) و باشگاه استقلال خوزستان برگزار و بر جذب بازیکنان فنی، به منظور تقویت تیم و روانه کردن تیم خوبی به مسابقات تاکید شد.
وی افزود: اگر بتوانیم یارگیری خوبی انجام دهیم و امکانات لازم برای تیم فراهم شود می توان امیدوار به کسب بهترین نتیجه بود.
یزدی ادامه داد: مدیریت شرکت گروه ملی دیدگاه ورزشی بلندی دارد و معتقد است که باید به بهترین شکل در لیگ حاضر شویم.
وی گفت:فهرستی از بازیکنان لیگ برتری و دسته یک به باشگاه ارایه دادم که مسئولان باشگاه در حال رایزنی با آنها هستند. خوشبختانه همه این بازیکنان نظر مثبتی برای حضور در تیم استقلال خوزستان دارند و امیدوارم که بتوانیم تمام بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم.
وی ادامه داد: بیشتر بازیکنان فصل گذشته تیم استقلال خوزستان از تیم جدا شدند و تنها 10 تا 12 بازیکن جوان باقی مانده اند که همگی آنها را حفظ خواهیم کرد. یونس دلفی (ملی پوش تیم فوتبال نوجوانان) از جمله این بازیکنان است که در این فصل برای ما به میدان خواهد رفت.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به اینکه به آینده تیم خوش بین هستم از پیشکسوتان و مسئولان خوزستان خواست به تیم کمک کنند تا نتیجه خوبی در رقابت های این فصل کسب شود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.