به گزارش ایرنا اقبال محمدیان شامگاه جمعه در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه آبرسانی به روستاهای رامشیر اظهار داشت: درگذشته تنش های زیادی بین استاندار و نمایندگان مجلس بر سر مسائل مختلف وجود داشت اما اکنون تعامل خوبی بین مسئولان استان و نمایندگان برای رفع مشکلات خوزستان برقرار است.
وی افزود: خروجی تعامل نمایندگان و‌ مسئولان استان در فروردین ماه سال گذشته، مصوبه مهمی از سوی هیات دولت در جهت رفع مشکلات آب ، برق ، ریزگردها و توسعه راه های استان و همچنین تامین آب شرب چهار هزار و 500 روستا بود.
نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات مردم منطقه رامشیر را به خوبی می دانیم و همگی برای رفع این مشکلات در تلاشیم و پس از رفع مشکل آبرسانی، احداث یک پل روگذر دوبانده از بخش مشراگه به سمت روستاهای شاوه از دیگر اقداماتی است که در دستور کار است .
وی گفت: اکنون انسجام خوبی برای رفع مشکلات روستاهای استان ایجاد شده و اگرچه موانعی وجود دارد اما باید با همدلی و وحدت این موانع را برطرف کنیم.
محمدیان تصریح کرد: پروژه اصلاح شبکه آب شرب شهرستان رامشیر نیز پس از 50 سال کلید خورده و هفته آینده کلنگ این پروژه بزرگ به زمین می خورد.
وی گفت: حدود 60 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه اختصاص داده شده و 21 کیلومتر اصلاح شبکه در دستور کار قرار دارد .
نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مناطق به دلیل فرسوده بودن خط انتقال آب با مشکل جدی مواجه بودند که به زودی این مشکل برطرف می شود.
وی تصریح کرد:همچنین مساله اشتغال دغدغه اصلی ما در شهرستان رامشیر و روستاها است که در این خصوص به ریاست جمهوری محترم پیشنهاداتی داده ایم که در حال بررسی است.
محمدیان گفت: اکنون بیش از 30 هزار پست بلا تصدی در ادارات استان وجود دارد و با توجه به مشکلات استان و‌گرما و‌ مهاجرت انتظار می رود مجوزی برای جذب 30 هزار جوان بومی با ازمون در ادارات صادر شود.
وی اظهار داشت: بیش از 530 حلقه چاه در شهرستان رامشیر فعال است که اگر برای هر‌حلقه چاه مجوز استخدام دونفر صادر شود بی شاز یک هزار نفر مشغول به کار می شوند.
نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی گفت: امید است بتوانیم با صمیمیت و برادری و انتقال درست موارد، مشکلات را برطرف و در جهت ابادانی این شهرستان گام برداریم.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.