به گزارش جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی این شرکت این قطعی به دلیل گداختگی برخی تجهیزات خطوط فشار متوسط 33 کیلوولت تغذیه کننده در بخش هایی از مناطق فازیک پادادشهر ، فازدو پادادشهر ، زیباشهر، آریا شهر و از ساعت 8 لغایت 11 صبح جمعه اعمال می شود.
براساس این گزارش علت گداختگی تجهیزات، بار بالای مصرف برق به ویژه در ساعات اوج مصرف توسط ساکنین این مناطق عنوان و تاکید شده شهروندان توصیه های کارشناسان برق و بحران در این شرایط سخت و حساس را جدی گرفته و لوازم پر مصرف و غیر ضروری را در این ساعات از مدار خارج نموده تا پایداری شبکه حفظ شود.
گفتنی است در روزهای اخیر 147 مورد آسیب به تجهیزات از جمله گداختگی، سیم بریدگی و سوختن فیوز در شهرستان اهواز اتفاق افتاده که دلیل آن رعایت نشدن الگوی درست مصرف به ویژه در ساعات اوج مصرف عنوان شده است.
روز چهارشنبه نیز' فشار ناشی از بار بیش از حد به شبکه' باعث از کار افتادن تجهیزات برق در یکی از پست های فوق توزیع در شهرستان اهواز شد که بسیاری از نقاط خوزستان را بی برق کرد.
روز چهارشنبه همچنین به دلیل گرمای بیش از حد هوا که از سوی هواشناسی استان پیش بینی شده بود، ادارات و مراکز آموزشی اهواز تعطیل اعلام شدند.
9770/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.