استاندار خوزستان گفت: طرح غدیر یکی از توانمندی‌های متخصصان داخلی و از نماد‌های وحدت و همدلی مسئولان برای حل مشکلات مردم است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا شریعتی در مراسم بهره برداری آزمایشی از طرح آبرسانی غدیر 2 گفت : این طرح یکی از نمادهای وحدت و همدلی مسئولان برای حل مشکلات کشور و توجه به نیازهای مردم است.

وی با تشکر از  مردم، نخبگان و شیوخ طوایف افزود : طرح خط دوم آبرسانی غدیر با تاکیدات ریاست جمهور و با مصوبه هیات دولت در خصوص حل مشکلات زیر ساختی استان در فروردین 96 بطور رسمی آغاز شد و طرحی که برای اجرای آن بیش از دو سال و نیم  زمان می برد با تلاش جهادی در مدت 10 ماه اجرا و به پایان رسید.

معاون هماهنگ کننده گروه تخصصی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز در این مراسم گفت : برای اجرای این طرح 180 هزار تن ورق فولادی در 13 کارخانه نورد و لوله ساخته و حدود 140 کیلومتر لوله برای حدود 90 کیلومتر خط انتقال آماده شده است.

سرهنگ پاسدار نورالله صدرا افزود : اگر مشکلات طرح آبگیر حل شود ، آماده آغاز طرح تکملیی فاز سه طرح غدیر هستیم.

امام جمعه آبادان نیز در این مراسم از تلاش های همه مسئولان و عوامل اجرایی این طرح تقدیر کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به اینکه مسئولان به مشکلات آب و فاضلاب استان ، کشاورزی و نخل های خوزستان توجه بیشتری کنند ، از مسئولان خواست در خصوص انتقال آب طرح آبرسانی غدیر 2 به روستاها نیز در کمترین زمان تلاش بیشتری کنند.

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان هم گفت : با اجرای این طرح در ابادان به ازای هر نفر 400 لیتر آب تامین شده است که با بهره برداری از خط دوم غدیر ، این خط به عنوان پشتیبانی از خط اول به کارگیری می شود .

محمد رضا شمسایی افزود : در آینده در فاز تکمیلی طرح آبرسانی غدیر ، آب از رودخانه دز تامین خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.