خبرگزاری ایلنا در این خبر به کشف و ضبط یک محموله از نوع  مواد مخدر در شهرستان بندر ماهشهر اشاره خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، سربازان گمنام حضرت ولیعصر (عج) در شهر ماهشهر، موفق به کشف و ضبط محموله مواد مخدر جاسازی شده شدند.

در همین خصوص دادستان ماهشهر، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: سربازان گمنام حضرت ولیعصر (عج) با اشرافیت کامل بر اتفاقات و رفت و آمدهای منطقه و فعالیت های شبانه روزی دست راست این نظام اسلامی و مردم انقلابی هستند که به لطف خدا و امام زمان هیج فعالیت غیر قانونی و ناهنجاری از چشمشان پوشیده نیست.

وی گفت: سربازان گمنام با رهگیری و اشراف اطلاعاتی این بار خبر از کشف یک محموله مواد مخدر در یک خودرو پراید وانت را گزارش دادند که بعد از تایید صحت و سقم خبر، برای ضبط محموله وارد عمل شدیم و عملیات با موفقیت پایان گرفت.

محمدی با اشاره به جزییات این خبر عنوان کرد: قاچاقچیان و سودجویان، این محموله را در لابهلای ماهیان در یک دستگاه خوردرو پراید وانت یخچالی جاساز کرده بودند تا با پوشش ماهی فروشی این محموله را به مقصد برسانند که سربازان گمنام امام زمان موفق شدند این خودرو را در ورودی ماهشهر متوقف و مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

دادستان ماهشهر تصریح کرد: برای دستگیری تمام نفرات این باند از جمله خریدار اصلی این محموله مجبور به تنظیم یه قرار سوری با خریدار شدیم تا در مقصد و همان محل خرید، خریدار را هم دستگیر کنیم که خوشبختانه با یک برنامه ریزی دقیق و مهندسی شده سربازان گمنام حضرت مهدی (عج) محموله را به یکی از شهر های اطراف هدایت و در نهایت فرد خریدار را هم دستگیر و روانه زندان کردیم.

وی در پایان ارزش وزنی این مواد مخدر را ۹۹ کیلوگرم از نوع حشیش عنوان کرد و خاطرنشان نمود: این چهارمین محموله سنگین کشف شده در ۲ ماه اخیر در این شهرستان بوده که این امر نشان از کارآمدی نیروهای زبده دستگاه قضایی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی  دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.