حسین پنبه دانه پور روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تجمع کشاورزان میان آب در مقابل ساختمان فرمانداری شوشتر اظهار داشت: کشت‌های شلتوک در مزارع با وسعت بالا در روستای میان آب تنها متعلق به 2 یا سه نفر هستند و مربوط به همه کشاورزان نیست.
وی با بیان این که وضعیت معیشت کشاورزان را مد نظر قرار داده ایم، توضیح داد: باتوجه به وضعیت بی آبی و خشکسالی با کسانی که اقدام به کشت بالا به ویژه شلتوک می کنند برخورد می کنیم برای همین منظور صبح امروز در ساعت پنج صبح سه ترانس برق که 150 هکتار زمین کشاورزی را در منطقه میان آب پوشش می‌دادند، قطع کردیم.
فرماندار شوشتر تاکید کرد: در سه تا چهار روز گذشته حتی برداشت آب از رودخانه گرگر برای شرب با مشکل رو به رو بوده است لذا آبی برای کشت شلتوک باقی نمانده است.
به گزارش ایرنا پیش از ظهر امروز 50 نفر با تجمع در مقابل ساختمان فرمانداری شوشتر نسبت به قطع برق مزارع شوشتر تجمع کردند و خواستار برقراری برق این مزارع شدند.
با گذشت ساعاتی از این تجمع، معاون فرماندار شوشتر در میان تجمع کنندگان حضور یافت و اظهار کرد این موضوع را تحت بررسی قرار خواهد گرفت.
این تجمع ظهر امروز نیز پایان یافت.
شوشتر در شمال استان خوزستان در 80 کیلومتری اهواز قرار دارد، سطح زیر کشت محصولات کشاورزی در این شهرستان حدود هزار هکتار است.
7164/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.