به گزارش ایرنا حسین لامی زاده روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه سیار پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در اهواز درجمع خبرنگاران افزود: اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش خوزستان برای نخستین بار در حوزه مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی، برای مدارس نقشه راه تعیین کرده است.
وی بیان کرد: طرح توانمندسازی دانش آموزان، پایه اول و دوم متوسطه را پوشش می دهد چرا که دانش آموزان متوسطه اول و دوم بیشتر از گروه های دیگر دانش آموزی در معرض آسیب های اجتماعی هستند و اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش خوزستان مسئول مستقیم اجرای این طرح در خوزستان است که تاکنون گام نخست آن با موفقیت اجرا شده است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان افزود:مهمترین طرح آموزش و پرورش خوزستان در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی طرح توانمندسازی روانی اجتماعی است که در این طرح اولیای دانش آموزان نیز آموزش می بینند.
وی گفت: در این طرح 200 نفر از متخصصان آموزش و پرورش خوزستان فعالیت دارند.
لامی زاده با بیان اینکه 70 نفر از کارشناسان تخصصی آموزش و پرورش خوزستان نقشه نقاط خطرپذیری نواحی آموزشی خوزستان را تدوین کردند افزود: تدوین این نقشه می تواند تاثیر بالایی بر اثربخشی فعالیت های پیشگیرانه داشته باشد.
پنجم تا دوازدهم تیر به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.
آموزش و پرورش خوزستان در این هفته 200 نمایشگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر در سطح خوزستان برپا کرده است.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.