به گزارش یکشنبه ایرنا این کارمندان به تعویق مکرر حقوق و دستمزد ماهیانه، پرداخت نشدن حقوق خرداد و تعویق 12 ماهه نفت کارت خود اعتراض دارند.
مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری ایران در این باره به خبرنگار ایرنا توضیح داد:تعدیل حقوق کارکنان پیمانکاری، وام پس انداز و تخصیص کارانه نفت سبب تاخیر چند روزه در پرداخت حقوق کارکنان رسمی این شرکت شده است.
صادق قربانی گفت: حقوق کارکنان قراردادی این شرکت به موقع پرداخت شده و حقوق کارکنان پیمانکاری نیز با دریافت اسناد از سوی پیمانکاران از هفته گذشته در حال پرداخت و به حساب بخش عمده آنها واریز شده است.
وی افزود:دریافت نشدن به موقع مطالبات این شرکت از سوی شرکت های دریافت کننده خدمات، روی محاسبات مالی شرکت اثرگذار بوده اما با همکاری کارفرماها، تمهیدات پیش بینی شده و تامین اعتبارات لازم، حقوق و مزایای همکاران رسمی نیز تا پایان هفته جاری پرداخت خواهد شد.
بنابر اعلام روابط عمومی شرکت ملی حفاری در سال های گذشته حقوق این شرکت به موقع پرداخت شده و تاخیری در پرداخت مطالبات وجود نداشته است.
شرکت ملی حفاری ایران که در سال 58 به عنوان یک شرکت تابعه از شرکت ملی نفت ایران تأسیس شد، هم‌ اکنون با در اختیار داشتن 75 دستگاه دکل حفاری خشکی و دریایی، ناوگان گسترده‌ ای از ماشین‌ آلات ترابری و پشتیبانی، دستگاه‌ های جانبی حفاری، تجهیزات اسیدکاری، سیمان‌ کاری و لوله‌ گذاری، بیش از 90 درصد از خدمات مورد نیاز حفاری را برای شرکت‌های نفتی ایرانی فراهم می‌کند.
این شرکت که دفتر آن در اهواز مستقر است در مجموع در 10 استان کشور، که امکان استحصال نفت و گاز وجود داشته باشد، فعالیت می ‌کند.
گفتنی است حدود 19 هزار نفر به صورت قراردادی، پیمانکاری و رسمی در شرکت ملی حفاری مشغول به کار هستند.
9770/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.