معاون صنایع دستی استان خوزستان گفت: با عقد قرارداد میان یک شرکت صنایع دستی در خوزستان و یک شرکت صربستانی، از این پس محصولات صنایع دستی این استان در کشور صربستان عرضه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شکرالله قاسمی اظهار داشت: باتوجه به روی آوردن کشور صربستان به صنعت گردشگری و سفر خیل عظیم گردشگران در فصول مختلف سال به این کشور، اقداماتی به منظور معرفی محصولات صنایع دستی استان انجام شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا طی روزهای گذشته میان شرکت صنایع دستی سوسا از خوزستان به مدیریت علی گیم و یک شرکت صربستانی قراردادی به منظور صادرات محصولات صنایع دستی و نیز ایجاد دفتر مشترک در بلگراد منعقد شد و بر مبنای آن قرار است ظرف دو تا سه ماه آینده اولین محموله محصولات جهت عرضه به کشور صربستان صادر شود.

قاسمی با بیان این‎ که شرکت سوسا هم ‎اکنون در حال فراهم کردن مقدمات کار برای ارسال محصولات است، افزود: براساس این قرارداد بنا است در آینده‎ای نزدیک و پس از ارزیابی بازار فروش محصولات در صربستان، تولید را نیز به این کشور منتقل کنیم و با اعزام مربی در رشته‎های مختلف صنایع دستی از استان خوزستان، کار آموزش به صنعتگران صربستانی را نیز در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.