به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان طی اطلاعیه ای اعلام کرد: شماره حساب های معرفی شده برای تامین آب آشامیدنی و مساعدت در اجرای طرحهای آبرسانی به شهرهای آبادان و خرمشهر مورد تائید این شرکت نیست، لذا شهروندان از واریز هرگونه وجهی به حساب های معرفی شده خودداری نمایند.
بر اساس این گزارش طی روزهای گذشته برخی افراد اقدام به معرفی شماره حساب هایی جهت خرید آب آشامیدنی، مبنی بر کمک به مردم شریف آبادان و خرمشهر نموده اند که این شرکت ضمن سپاس از تمام همراهان ، سازمانهای مردم نهاد و خیران نیکوکار در استان خوزستان برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، ایجاد شائبه، بی نظمی و اختلال در امر تامین آب شرب مردم شهرهای آبادان و خرمشهر، خواهشمند است از معرفی هرگونه شماره حساب و جمع آوری وجوهات و برپایی ایستگاههای صلواتی خودداری نمایند.
لازم بذکر است کلیه شرکت های خدمات رسان در امر آبرسانی برای تامین آب شرب آشامیدنی و بسته بندی، تمام پتانسیل موجود در سطح استان را تا زمان افتتاح خط دوم غدیر بکار گرفته اند.
این شرکت همچنین ضمن پوزش از مشکل بوجود آمده، از صبر و شکیبایی مردم شهیدپرور آبادان و خرمشهر تا زمان بهره برداری از خط دوم طرح غدیر تقدیر کرد.
براساس گزارش سازمان آب و برق خوزستان، طرح آبرسانی غدیر قادر است با ظرفیت تامین آب شرب 24 مترمکعب در ثانیه، درسال 1415، چهارمیلیون و 700 هزارنفر جمعیت را زیر پوشش آبرسانی قراردهد.
به گزارش ایرنا برای برطرف کردن شوری آب شرب خرمشهر و آبادان ، علاوه بر طرح احداث سد خاکی مارد، اجرای مرحله دوم طرح آبرسانی غدیر و راه اندازی دستگاه آب شیرین کن در دست اجرا است.
شهروندان آبادان و خرمشهر در چند هفته گذشته به دلیل شوری بیش از حد آب رودخانه بهمنشیر که تامین کننده اصلی آب آشامیدنی شهروندان آبادان و خرمشهر است با مشکلات زیادی روبه رو شده اند.
7100/7165/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.