کیامرث حاجی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نادر فرحانی یکی از حادثه دیدگان آتش سوزی واحد 600 پتروشیمی آبادان به دلیل جراحات وارده در بیمارستان سوختگی اهواز جان خود را از دست داد.
وی افزود: پیش از این نیز محسن نجفیان بامداد پنجشنبه به علت سوختگی 100 درصدی جان خود را از دست داده بود.
مدیر کل بحران استانداری خوزستان گفت:در این حادثه 6 نفر از مصدومان برای درمان به بیمارستان امام خمینی(ره) آبادان، سه نفر به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز و یک نفر به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شده بودند.
بر اساس آخرین آمار اعلام شده در جریان حادثه آتش سوزی روز پنجشنبه پتروشیمی آبادان 2 نفر کشته و 17 نفر مصدوم شدند.
به گزارش ایرنا واحد 600 پتروشیمی آبادان که بامداد پنجشنبه دچار آتش سوزی گسترده شده بود حوالی ساعت چهار بامداد همان روز با تلاش آتش نشانان مهار شد.
واحد 600 پتروشیمی آبادان در کوی مطهری (بریم) این شهر واقع شده است و کار تولید پی وی سی را انجام می دهد.
مجتمع پتروشیمی آبادان با شروع جنگ رژیم بعث عراق به دلیل هم مرز بودن با کشور عراق هدف اصابت راکت و موشک های عراقی قرار گرفت و به طور کامل ویران شد.
در سال 1367 پس از پایان جنگ عملیات بازسازی پتروشیمی آبادان آغاز و مهندسان متخصص مجتمع توانستند آن را مجدد وارد چرخه تولید کنند.
هم اکنون مهمترین محصول تولیدی این پتروشیمی پی وی سی است که تولید آن در سال 1384 به حدود 60هزار تن افزایش یافت و تولید سالانه 110هزار تن پی وی سی از اهداف طرح توسعه این مجتمع است.
7104/7165/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.