به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان خوزستان،سرهنگ 'جلیل زبیدی ' پنجشنبه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بندرماهشهر ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی 2 سارقان منزل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی‌ غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ زبیدی خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به 13 فقره سرقت منزل اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت، منزل خود را تا حد امکان خالی نگذارند و برای پنجره های قابل دسترسی و نقاط نفوذ پذیر مانند نورگیر، پاسیو و نیز بر روی دیوارهای کوتاه، حفاظ مقاوم و مطمئن نصب کنند.
به گزارش ایرنا، در ابتدای هفته جاری نیز، باند سارقان حرفه ای داخل خودرو با 40 فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و منهدم شد.
کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی باند 3 نفره سارقان داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و همکاری یگان امداد در یک عملیات غافلگیرانه و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
9858/7165/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.