به گزارش ایرنا در این بیانیه که روز جمعه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت از قوه قضائیه خواسته شده پیش از آنکه دیر شود به داد مردم و نظام اسلامی برسد.
در بخشی از این بیانیه آمده است'در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، دشمن اتاق جنگ خود را به وزارت خزانه‌داری آمریکا برده، تحریم اقتصادی و تشدید آن همراه با القای ترس برای مسئولان و ناامیدی برای مردم حربه خود قرار داده است.'
در ادامه تصریح شده است این وضعیت با عنوان جنگ اقتصادی نوعی لجام گسیختیگی مشکوک و سازماندهی از سوی عناصر مزدور است که انتظار می‌رفت قوه قضائیه با اقدامات قاطع، سریع، انقلابی و به موقع مجرمان اقتصادی و احتکار‌کنندگان را تعزیر و ضمن مصادره سودهای نامشروع مفسدان را به اشد مجازات محکوم می‌کرد.
در این بیانیه تاکید شده است ائمه جمعه و جماعات، اساتید، طلاب حوزه علمیه به منظور انعکاس اعتراضات بحق و نگرانی مردم و نیز در پی ابراز نارحتی شدید و اعتراض دردمندانه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن تاکید بر مطالبات مردم و کوتاهی قوه‌قضاییه در این زمینه، خواستار برخورد عاجل و موثر با مفسدان اقتصادی هستیم.
به گزارش ایرنا در ماه های اخیر در پی افزایش قیمت دلار و طلا و تاثیر آن بر قیمت دیگر اجناس و اقلام مردم برخی شهرها خواستار برطرف شدن این مشکلات شدند.
7164/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.