فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه امسال یک تریلیون و 506 میلیارد و 671 میلیون و 396 هزار و 500 ریال کشفیات قاچاق داشتیم، گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته چندین برابر افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس‌زاده در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه پلیس برای ارتقاء امنیت‌عمومی با به کارگیری امکانات و ظرفیت‌های موجود تلاش می‌کند تا مردم در زمینه امنیت دغدغه‌ای نداشته باشند، اظهار داشت: نیروی انتظامی برای نظم و امنیت عمومی استان تلاش های صادقانه و دلسوزانه ای دارد که بحمدالله در سطح جامعه بازخوردگیری که از شهروندان شده عملکرد نیروی انتظامی استان را مثبت و مطلوب ارزیابی کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی اذعان کرد: با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی 90 درصد سرقت ها از ابتدای سال جاری تاکنون کشف شده که این رقم در سال گذشته 63 درصد بوده است.

سردار عباس زاده بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 4 تن و 364 کیلو و 287 گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 183 درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

IMAGE11530082950377

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در حوزه قاچاق کالا 15 باند مهم شناسایی و متلاشی شد، گفت: امسال یک تریلیون و 506 میلیارد و 671 میلیون و 396 هزار و 500 ریال کشفیات قاچاق داشتیم که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته چندین برابر افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس راه و کاهش تصادفات درون شهری و برون شهری، گفت: در همین راستا پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان مقام اول کشور را در زمینه کاهش تصادفات فوتی به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.