محمود نیک منش روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود:امسال حدود ششهزار و ۵۰۰ داوطلب در دزفول در کنکور شرکت می‌کنند که تعداد سه هزار و 500 نفر آنها در رشته تجربی شرکت می کنند.
وی با بیان اینکه آزمون حدود سه هزار نفر از داوطلبان کنکور دزفول در دانشگاه جندی شاپور این شهرستان برگزار خواهد شد گفت:آزمون مابقی شرکت کنندگان در مدارس دزفول برگزار خواهد شد.
وی افزود: صبح روز پنجشنبه ۹۷۷ داوطلب در 2 گروه آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در دانشگاه جندی شاپور به رقابت خواهند پرداخت،عصر پنجشنبه نیز ۳۳۶ داوطلب گروه آزمایشی هنر برای شرکت در کنکور در دانشگاه حضور پیدا خواهند کرد.
وی با بیان اینکه امسال تعداد داوطلبان کنکور در دزفول نسبت به پارسال اندکی رشد داشته است ادامه داد: صبح جمعه حدود یک هزار و ۱۰۰ داوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی و عصر جمعه نیز ۵۱۰ داوطلب گروه آزمایشی زبان خارجه در دانشگاه جندی شاپور به رقابت می‌پردازند.
نیک‌منش گفت: باجه رفع نقص نیز در دانشگاه فعال شده است و داوطلبان می‌توانند برای اصلاح مواردی که از طریق سایت سازمان سنجش قابل رفع نیست به این باجه مراجعه کنند.
مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز به خبرنگار ایرنا گفت:سه هزار و 516 دانش آموز دزفولی در کنکور رشته های ریاضی و تجربی در 22 حوزه امتحانی به رقابت می پردازند .
عبدالمحمد جرجانی گفت:کلیه حوزه های امتحانی در دزفول آماده برگزاری کنکور هستند و مشکلی برای برگزاری کنکور در این شهرستان وجود ندارد.
7278/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.