سعید حاجیان سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 20پایه برق که در روز گذشته دچار آتش سوزی شده بودند به دلیل چوبی بودن و قدمت زیاد مجددا دچار آتش سوزی شدند و بخشی از نیزارها آتش گرفت که بلافاصله گروه عملیات آتش نشانی به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه مهار آتش در فاصله 10 دقیقه به طول انجامید، گفت: آتش سوزی نیزارها عمدی نبود و این موضوع در دست بررسی است.
فرماندار شادگان افزود: پایه های برق در فاصله بیش از 30 متری از جاده اصلی فاصله دارند و به راحتی قابل دسترسی گروه های عملیات نیستند و از حریم جاده فاصله دارند.
حاجیان اظهار داشت: طی مکاتباتی که سازمان برق با ستاد بحران داشتند قرار بر این شد که پایه های بتنی جایگزین پایه های قدیمی شود و حریم آنها تا جاده اصلی حفظ شود.
به گزارش ایرنا ظهر دیروز دوشنبه در نیزارهای روستای صراخیه تالاب شادگان یک فقره آتش سوزی به وقوع پیوست که در این آتش سوزی ، 15 تا 20 پایه برق نیز آسیب دید.
تالاب بین‌المللی شادگان یکی از تالاب‌های بزرگ ایران است که در جنوب غربی ایران در جنوب شهر شادگان در استان خوزستان واقع شده‌است.
در شهرستان شادگان 34 روستا به صورت مستقیم و غیر مستقیم با تالاب شادگان در ارتباط هستند که از این میان تنها 2 روستا در وسط تالاب واقع شده اند و به ونیز ایران معروف هستند.
7100/7165/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.