رحمان عمادی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر کشف جسد دختر جوانی در رودخانه زال در یکی از مناطق بخش الوار گرمسیری اندیمشک، بلافاصله با دستور قضایی گروه صحنه جرم درمحل حضور یافته و با تلاش فراوان جسد از آب خارج شد.
وی بیان کرد: با توجه به سوابق موجود جسد مذکور بلافاصله شناسایی شده و با توجه به اهمیت جرم موضوع در دستور کار قضایی قرار گرفت و از اوایل شب گذشته تا ساعات اولیه بامداد امروز افراد مظنون شناسایی شدند.
وی افزود:با رعایت حقوق شهروندی و با صدور دستور قضایی، اقدام به موقع ماموران وکارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان و ماموران پاسگاه حسینیه افراد مظنون احضار و دستگیر شدند.
عمادی افزود: با انجام تحقیقات فنی قضایی و پلیسی و آثار به ‌جا مانده در محل در کمتر از هفت ساعت حقیقت موضوع مشخص شد.
وی اظهار داشت:در بررسی‌های اولیه هویت مقتول که زن جوانی می باشد شناسایی شده و با توجه به نظر پزشکی قانونی آثار خفگی بر روی جسد مشهود می باشد و در در ادامه تحقیقات، عاملان قتل که از خانواده مقتول می باشند دستگیر شدند.
رئیس دادگاه الوار اندیمشک افزود:عاملان قتل در ابتدا منکر جنایت شدند اما با تحقیقات فنی به ارتکاب این جنایت اعتراف کردند.
وی اضافه کرد:پس از اقدام ها، متهم اصلی به جنایت هولناک ، علت و انگیزه قتل و اختلافات سابق با مقتول که خواهر وی می باشد اقرار کرد.
عمادی اظهار کرد: پس از دستگیری و اقرار متهمان به بزه ارتکابی، با رضایت اولیای دم ، عوامل قتل بخشوده و سازش انجام شد.
وی خاطر نشان کرد: کلیه مراحل شناسایی،دستگیری،اقرار و سازش این قتل در کمتر از 24 ساعت و با پیگیری و تلاش گسترده دستگاه قضایی و ضابطان برجسته نیروی انتظامی انجام گرفت و متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند.
7281/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.