محسن بیرانوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:برای اجرای خطوط فاضلاب بندر ماهشهر 210 میلیارد ریال، برای احداث پنج ایستگاه پمپاژ فاضلاب 150 میلیارد ریال، و تکمیل و افزایش ظرفیت چهار ایستگاه پمپاژ 50 میلیارد ریال تخصیص یافته که با پیگیری مسئولان مربوطه روند پیشرفت خوبی را پشت می گذارنند.
وی گفت: از مجموع 720 میلیارد ریال اعتبارات تخصیص داده شده از محل اعتبارات ملی در زمینه آب و فاضلاب شهرستان بندرماهشهر، 40 میلیارد ریال برای اجرای خطوط فاضلاب شهر چمران، 220 میلیارد ریال برای اجرای خطوط فاضلاب بندرامام خمینی (ره) و 50 میلیارد ریال برای احداث 2 ایستگاه پمپاژ فاضلاب این شهر تامین شده است که در حال اجرا است.
بیرانوند افزود:بازسازی ایستگاه سربندر 2 با 20 میلیارد ریال و 90 درصد پیشرفت فیزیکی، ایستگاه انتقال آب دریاچه نمک با 30 میلیارد ریال که به زودی به بهره برداری می‌رسد از دیگر پروژه های
اجرایی در ماهشهر است.
فرماندار بندرماهشهر گفت: تکمیل و راه اندازی ایستگاه توزیع آب شهرستان با اعتبار 40 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی، تکمیل و انجام لوله ورودی و خروجی ایستگاه توزیع آب شهر بندرماهشهر با اعتبار 30میلیارد ریال، بازسازی سیستم فیلتر که شامل 9 فیلتر اصلی شهر است با اعتبار20 میلیارد ریال از پروژه های در حال انجام آب و فاضلاب بندرماهشهر است.
وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه آب و فاضلاب بندرماهشهر می توان به احیا و بازسازی سیستم کلرزنی ایستگاه اصلی، بازسازی سیستم فرسوده بک واش شهرستان، دیوار کشی کلیه تاسیسات با بودجه 40 میلیارد ریالی در شهرک طالقانی که در مرحله شروع عملیات اجرایی است، عملیات نصب و بازسازی سیستم کلرزنی و دیوارکشی، و آغاز پروژه بازسازی سیستم برق اضطراری در ماهشهر، اشاره کرد.
به گزارش ایرنا، پارسال با پیگیری فرماندار وقت و نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی 2 هزار و 700 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تخصیص داده شد که از این میزان با پیگیری فرماندار
فعلی 720 میلیارد ریال آن از اواخر پارسال تاکنون تامین و در قالب پروژه های تعریف شده و اولویت دار در نقاط مختلف شهرستان در حال اجرا است.
مشکلات آب و فاضلاب ماهشهر به ویژه آب آشامیدنی که در مواردی کدر و یا بد بو و بد مزه است موجب نارضایتی شهروندان این شهرستان ساحلی جنوب خوزستان شده است.
9858/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.