به گزارش ایرنا حسین پنبه دانه پور روز سه شنبه در نشست ستادهماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوشتر اظهار داشت : برای مقابله با مرض مزمن اعتیاد باید اطلاعات کافی از افراد معتاد شهرستان موجود باشد تا بتوانیم برنامه موثری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان تدوین کنیم.
وی افزود: دانشکده علوم پزشکی زیرساخت‌های علمی و اجرائی لازم برای را ه اندازی یک مرکز تخصصی درمانی، پژوهشی و ترک اعتیاد را دارد و در این زمینه شورای مبارزه با مواد مخدر جهت هرگونه همکاری، آمادگی کامل دارد.
رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوشتر با اشاره به نزدیک بودن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ادامه داد : فعالیتهای هنری و فرهنگی،دعوت از چهره های شاخص هنری ،برپایی نمایشگاه های مربوط به پیامدهای ناشی از اعتیاد ،استفاده از پیام های آموزشی، برگزاری نشست های علمی و فرهنگی از جمله مواردی است که می تواند به عنوان ظرفیتی مهم و پیشگیرانه در مبارزه با مواد مخدر باشد.
وی در پایان افزود: یکی از سیاست های دولت تدبیر وامید اجتماعی کردن مسائل مربوط به مواد مخدر است تا بدین ترتیب مردم را در جریان آسیب ها قرار داده و از ظرفیتهای مردمی برای حل این معضل استفاده کرد.
7159/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.