رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد: امسال جلسات آگاه‌سازی و آموزش خانواده برای بیش از ۱۶۳۰ نفر در سه ماهه ابتدای سال ۹۷ به همت واحد فرهنگی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمدرضا قنبری، با بیان این که آموزش باعث به وجود آوردن حس انعطاف‌پذیری و پویایی فکری می‌شود و به‌ منظور رشد و ارتقاء سطح دانش مددجویان، دوره‌های آموزشی به‌ صورت مستمر برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر در سال ۹۷ برگزار شده است.

وی با بیان این مطلب که مخاطبان دوره‌های آموزش خانواده را زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دختران و پسران در آستانه ازدواج، کودکان، دانش آموزان، طلاب، دانشجویان و مددجویان حوزه اشتغال و خودکفایی تشکیل می‌دهند.

قنبری در ادامه گفت: برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد برای مددجویان شامل اردوهای آموزشی، تربیتی برون‌ استانی و درون استانی، اردوهای زیارتی مشهد، قم، جمکران، راهیان نور و عتبات عالیات، دوره‌های آگاه‌سازی و آموزش خانواده، ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی، ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان در کانون‌های فرهنگی و جلسات پیشگیری از اعتیاد است.

قنبری با اشاره به طرح فلاح (برگزاری هیئت مذهبی) که از جمله برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است، گفت: این طرح با هدف تعمیق و ارتقا باورها، اعتقادات و رفتارهای دینی و برای حفظ و گسترش شان و منزلت اجتماعی خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود و شامل موضوعات مناسبتی احکام، پاسخ به شبهات، مهدویت و آموزش تربیت فرزند صالح و باتقوا است.

وی با بیان این که دوره‌های آموزش خانواده به‌ صورت مستمر جهت مددجویان برگزار می‌شود، گفت: امسال جلسات آگاه‌سازی و آموزش خانواده برای بیش از ۱۶۳۰ نفر در سه ماهه ابتدای سال ۹۷ به همت واحد فرهنگی این نهاد انجام پذیرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.