به گزارش ایرنا این کارگران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کردند: علاوه بر به تعویق افتادن سه ماه حقوق و مزایا، حق بیمه کارگران شهرداری به سازمان تامین اجتماعی نیز پرداخت نشده است.
آنان می گویند: در تجمع قبلی به هر نفر از کارگران مبلغ جزیی پرداخت شد این درحالی است که بیشتر کارگران هزینه هایی همچون اقساط بانکی، اجاره منزل عقب افتاده دارند.
این کارگران گفتند: با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر، پولی برای خرید نیازهای ضروری و خوشحال کردن خانواده های خود نداریم.
معاونت اداری و مالی شهرداری آبادان در این باره گفت: با تلاش انجام شده توانستیم بخشی از مطالبات آلایندگی هوا را از شرکت پالایش نفت آبادان به میزان 45 میلیارد ریال دریافت کنیم که حقوق پایه فروردین کارکنان شهرداری را پرداخت شد.
آرش در، افزود: با توجه به اینکه برخی از کارگران به دلیل داشتن اقساط عقب افتاده بانکی، حساب آنها بسته شده، حقوقی که به آنها پرداخت شده، از سوی بانک ها برداشت می شود.
وی از مسئولان بانک های عامل خواست با توجه به اوضاع اقتصادی و مشکلات مالی شهرداری، حساب های کارگران را مسدود نکنند.
در افزود: در 18 روز گذشته تاکنون 145 میلیارد ریال از مطالبات کارکنان شهرداری آبادان تا سال 96 پرداخت شده و هم اکنون کارکنان 2 ماه حقوق طلب دارند.
معاونت اداری و مالی شهرداری آبادان میزان بدهی شهرداری آبادان به کارگران را 200 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: کارگران سازمان پسماند و سازمان فضای سبز و پارک ها بیشترین مطالبات را از شهرداری آبادان دارند.
در،ادامه داد:با همکاری سازمان تامین اجتماعی و فرمانداری آبادان 100 نفر از کارکنان شهرداری بازنشسته می شوند و این امر باعث می شود که بخشی از مشکلات مالی شهرداری کاهش یابد.
7100/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.